Menu

انتشار آماری جالب از تجربیات بازیکنان از بازی‌های Xbox Game Studios

Microsoft به تازگی آماری از بازی‌های Xbox Game Studios، که از تاریخ فوریه 2019 و تغییر نامِ خود بیش از 15 بازی منتشر کرده، به اشتراک گذاشته است که بسیار چشم‌گیر به نظر می‌رسد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، با توجه به این آمار ارائه‌شده به نظر می‌رسد Xbox Game Studios سال خوبی را پشت سر گذاشته است. بنابر گفته‌های "آرون گرنبرگ" در پست جدید سایت رسمیِ Xbox، "بازیکنان بیش از 1.66 میلیارد ساعت از بازی‌های Xbox Game Studios را در سال 2020 تجربه کرده‌اند که تاکنون بیشترین مقدار برای عناوین XGS بوده است. "

مطمئنا این آمار شگفت‌انگیز است! هم‌چنین در همین پست اشاره شده که Sea of Thieves نیز از مرز 15 میلیون بازیکن گذشته و اولین بازیِ استودیو Obsidian به عنوان یکی از استودیو‌های Xbox یعنی Grounded نیز تاکنون بیش از 1 میلیون بازیکن به خود جذب کرده است.

"آرون گرینبرگ" در ادامه صحبت‌های خود نیز اشاره کرده که "گیم‌پلی‌های بیشتری" از اجرای بازی‌های برروی Xbox Series X و Xbox Series S در هفته‌های آینده منتشر شده و ویژگی‌هایی جدید از این کنسول‌ها که تاکنون به آن‌ها اشاره‌ای نشده است را نشان می‌دهند.

"ما اطلاعات بیشتری از تمامی بازی‌هایی که به صورت تمام و کمال برای عرضه برروی Xbox Series X و S بهینه‌شده‌اند را در هفته‌های آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت."

"با رشد تیم‌های Xbox Game Studios، هجوم حجم بسیاری از محتوا توسط شرکای جدید ما در Bethesda و هم‌چنین بسیاری از بازی‌های در دست توسعه و معرفی‌نشده، بازیکنان Xbox آینده بسیار درخشانی خواهند داشت. "

نظر شما در مورد این آمار و صحبت‌های آقای "گرینبرگ" چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.