Menu

سازندگان Elder Scrolls Online بر روی یک بازی جدید کار می‌کنند

به گزارش پردیس‌گیم، پس از خبر شوکه کننده‌ی تصاحب ZeniMax (شرکت مادر بتزدا) توسط مایکروسافت، به نظر می‌رسد که پروژه‌های آن‌ها بیش‌تر در کانون توجه قرار گرفته‌اند. به گونه‌ای که طرفداران انتظار انحصاری شدن مجموعه‌های بزرگی چون Elder Scrolls, Wolfenstein, و Starfield را می‌کشند و این وسط صحبت‌ها و سیاست‌های نامشخص نفس طرفداران این عناوین را در سینه حبس کرده‌اند.

با توجه به فراخون جذبی که ZeniMax Online Studios داده است، به نظر می‌رسد که آن‌ها در حال کار بر روی یک عنوان AAA جدید هستند. این بازی جدیدترین بازی آن‌ها پس از The Elder Scrolls Online می‌باشد که نخست در سال 2014 عرضه شد و زان‌پس به پشتیبانی از این MMO بزرگ پرداخته‌اند و در طول سال‌ها بسته‌های گسترش دهنده‌ی زیادی برای آن عرضه کرده‌اند.

ELDER SCROLLS ONLINE

برنامه نویس ارشد استودیو جناب الکس تاردیف (Alex Tardif) در این خصوص گفته است که چیز زیادی برای گفتن نیست و همچنین ابراز خرسندی کرده است که پس از سال‌ها موتور بازی‌سازی خودشان را ساخته‌اند و قرار است از فناوری ساخت خودشان استفاده کنند. همچنین اینکه بازی مرموزی که در دست ساخت است در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد.

به هر حال بازی بعدی آن‌ها هر چه که باشد بدون شک از پشتوانه‌ی قوی طرفداران برخوردار خواهد بود، چرا که آن‌ها با پشتبانی خوب از الدر اسکرولز آنلاین طرفداران پروپاقرصی پیدا کرده‌اند. شایان ذکر است که علیرغم تصاحب شدن توسط مایکروسافت استودیوی سازنده تأئید کرده است که Elder Scrolls Online کماکان بر روی PS4 پشتیبانی خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ دوست دارید بازی بعدی این استودیو چه جور عنوانی باشد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.