Menu

تصاویری از فضای ذخیره‌سازی و صفحه‌ی آغاز به کار PS5 در سطح اینترنت درز پیدا کرد

به گزارش پردیس‌گیم، زمان اندکی به عرضه‌ی کنسول نسل بعدی سونی یعنی PS5 باقی مانده است و در این بین هر چه به آن تاریخ نزدیک می‌شویم استودیوها و افراد بیشتری به دستگاه دسترسی پیدا می‌کنند و شاهد درز اطلاعات و تصاویر از رابط کاربری و مسائل از این دست خواهیم بود. حال به نظر می‌رسد که تصاویری از صفحه‌ی آغاز به کار و فضای ذخیره‌سازی مورد استفاده‌ی کاربر به بیرون درز پیدا کرده است.

این تصاویر توسط شخص معتبری پخش شده‌اند که پیش از این نیز سابقه‌ی افشای اطلاعات درست را داشته است به مانند افشای این موضوع: Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered که درست از آب درآمد. علیرغم اعتبار نسبی این شخص با این حال هنوز هم احتمال جعلی بودن و ساختگی بودن این تصاویر می‌رود. بنابراین با دید شایعه به آن‌ها بنگرید.

PS5

طبق این تصاویر حجم قابل استفاده‌ی SSD پلی‌استیشن 5 به طور دقیق 664 گیگابایت می‌باشد که این بدان معناست که سیستم عامل و فایل‌های سیستمی حجم زیادی را به خودشان اختصاص داده‌اند. همچنین حجم بازی Astro's Playroom نیز که از پیش نصب شده است 2.4 گیگابایت می‌باشد که قابل حذف شدن نیز هست. اما با توجه به اینکه این بازی قرار است قابلیت‌های DualSense را به نمایش بگذارد و شما را با آن‌ها آشنا کند، بهتر است که اگر تصمیم به حذف آن گرفتید حداقل قبلش یک بار بازی را تجربه کنید.

PS5

همچنین ما تصاویری از رابط کاربری و صفحه‌ی آغازین PS5 نیز هستیم که بر طبق گفته‌ها حس و حال PS3 را دارد. به هر حال به زودی به صورت رسمی از رابط کاربری PS5 رونمایی خواهد شد. چیزی که احتمالاً طرفداران را نگران کرده است اما به احتمال زیاد حجم ذخیره‌سازی کنسول است. به عنوان مثال Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition چیزی در حدود 100 گیگابایت را به خود اختصاص خواهد داد که حجم قابل توجهی است. از طرفی قیمت بالای حافظه‌ی جانبی Xbox Series X نیز موجب نگرانی است و با این‌که هنوز قیمت حافظه‌های جانبی مختص PS5 مشخص نیست اما احتمالاً در همین رنج قیمتی باشد.

PS5

باید دید که واکنش تولیدکنندگان کنسول به این نگرانی‌ها در خصوص حافظه‌ی ذخیره‌سازی چیست.

خب دوستان نظر شما چیست؟ این حجم را کافی می‌دانید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.