Menu

استودیوی Asobo برای یک پروژه‌ی دیگر نیز با مایکروسافت همکاری خواهد کرد

به گزارش پردیس‌گیم، استودیوی فرانسوی Asobo با عرضه‌ی دو بازی موفق پیاپی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. اولی A Plague Tale: Innocence بود که پارسال عرضه کردند و دومی نیز Microsoft Flight Simulator که با همکاری مایکروسافت به تازگی عرضه کرده‌اند. هر دوی این عناوین موفق بوده‌اند و هر دو بالای یک میلیون نسخه فروخته‌اند.

با این اوصاف شاید عجیب نباشد که بدانید این استودیوی خوش آتیه دو قرارداد جدید برای پروژه‌های آینده به انعقاد در آورده است. اولی با Focus Home Interactive می‌باشد که ناشر بازی A Plague Tale: Innocence بود و احتمالاً دنباله‌ای برای این بازی در کار باشد. دومی نیز با مایکروسافت می‌باشد. برای اینکه روشن‌تر بیان کنیم باید به خدمتتان عرض کنیم که این قرارداد جدید سوای قرارداد پشتیبانی چند ساله از Microsoft Flight Simulator می‌باشد. این اطلاعات در روزنامه‌ی فرانسوی La Tribune از قول مدیر اجرایی این استودیو منتشر شده است.

A Plague Tale: Innocence

با توجه به عملکرد چشم‌نواز این استودیو در به کارگیری فناوری روز در بازی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت، بدون شک طرفداران زیادی مشتاقانه منتظر دریافت اطلاعات جدید درباره‌ی پروژه‌ی بعدی این استودیوی با استعداد هستند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از همکاری مجدد Asobo با مایکروسافت خرسندید؟ فکر می‌کنید پروژه‌ی بعدی آن‌ها چه باشد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.