Menu

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Pikmin 3 Deluxe شما را با این موجودات بامزه آشنا می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم، به تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی بهبود یافته‌ی Pikmin 3 نزدیک می‌شویم. عنوانی که پیش از این برای کنسول Wii U عرضه شده بود و حال تحت عنوان Pikmin 3 Deluxe قرار است به انضمام همه‌ی محتویات دانلودی برای کنسول ترکیبی نینتندو سوئیچ عرضه شود. نینتدو امروز تریلری برای شما آماده کرده است که شما را با موجودات بامزه و دوست داشتنی پیکیمین‌ها آشنا کند.

در این تریلر خنده‌دار ما با این موجودات عجیب آشنا می‌شویم و اندکی نیز از گیم‌پلی بازی را نظاره خواهیم کرد. اگر شما با این مجموعه آشنا نیستید باید بگویم که گیم‌پلی بازی به این شکل است که با کمک این موجودات کوچک موانع را از سر راه بردارید و با دشمنان مبارزه کنید. حتی اگر آشنایی با این مجموعه دارید نیز دیدن این تریلر بامزه ارزشش را خواهد داشت و لبخندی بر لبانتان خواهد نشاند.

PIKMIN 3

همانطور که گفتیم بازی مذکور تمام محتویات دانلودی را در خودش جای داده است و همچنین بخش‌های داستانی جدیدی را نیز شامل می‌شود. بازی Pikmin 3 Deluxe قرار است به صورت انحصاری در تاریخ جمعه 9 آبان‌ماه برای Nintendo Switch عرضه شود. تریلر جالب توجه بازی را در پائین مشاهده بفرمائید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ بازی‌های این مجموعه را قبلاً تجربه کرده بودید؟ نظرتان درباره‌ی تریلر چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.