Menu

افرادی که World of Warcraft Shadowlands را پیش‌خرید کرده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند پولشان را پس بگیرند

به گزارش پردیس‌گیم، دیروز خبر تلخی برای عاشقان World of Warcraft بود. بلیزارد عرضه‌ی World of Warcraft Shadowlands را تأخیر زد. حال این امکان به پیش‌خرید کنندگان داده شده است که پیش‌خریدشان را لغو کنند. بلیزارد دیروز اعلام کرد که عرضه‌ی این بسته‌ی گسترش‌دهنده عقب افتاده است و قرار است در جریان همین سال میلادی عرضه شود. هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است ولی ما می‌دانیم که pre-patch 9.0.1 شادولندز قرار است 22 مهرماه عرضه شود.

با اینکه عده‌ای با این تصمیم مشکل آن‌چنانی نداشتند اما تعدادی نیز از این حرکت بلیزارد که هشتمین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی وارکرفت را تنها 3 هفته قبل از عرضه تأخیر زده است ناراحت بودند. چرا که خیلی‌ها مرخصی شغلی گرفته بودند تا بسته‌ی گسترش‌دهنده را در هنگام عرضه تجربه کنند. این اعتراض را طرفداران در شبکه‌های اجتماعی به گوش بلیزارد رساندند.

بلیزارد نیز به تازگی اقدام به ارسال ایمیل‌هایی کرده است که به پیش‌خرید کنندگان امکان بازپس‌گیری مبلغ را اطلاع‌رسانی می‌کند و به آن‌ها می‌گوید که به بخش پشتیبانی از مشتریان (Customer Support site) مراجعه کنند. برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند این کار را انجام دهند ولی ایمیلی دریافت نکرده‌اند فقط کافیست به اینجا رجوع کنید.

WORLD OF WARCRAFT

خب دوستان نظر شما چیست؟ این بسته‌ی گسترش‌دهنده را پیش‌خرید کرده‌اید؟ آیا با توجه به تأخیر خوردن، پیش‌خریدتان را لغو خواهید کرد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.