Menu

شایعه: عنوان Outriders تاخیر خواهد خورد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، پس از رویدادها و تریلر‌هایی که از عناوین مختلف در باز‌ه‌ی زمانی اخیر دیده‌ایم اکنون منتظر تعداد زیادی از بازی‌ها با سبک‌های مختلف هستیم که قرار است برای کنسول‌های نسل بعدی منتشر شود. در این بین اما تقریباً به راحتی می‌توان فراموش کرد که یکی از اولین عناوینی که برای ورود به نسل جدید مشخص شده بود، عنوان مورد انتظار Outriders است، بازی اکشن سرویس محور که توسط شرکت Square Enix به عنوان ناشر و استودیوی People Can Fly به عنوان توسعه‌دهنده در دست ساخت است. با توجه به حجم اطلاعاتی که در بازه‌ی کنونی برای عناوین مختلف و نحوه‌ی اجرای آن‌ها بر روی پلتفرم‌های نسل بعدی منتشر می‌شود، سکوت خبری بازی Outriders کمی عجیب بوده و طبیعی است که بازیبازان حتی فراموش کنند که این بازی قرار است جز اولین بازی‌های منتشر شده برای نسل بعد باشد. اما به نظر می‌رسد بازی تاخیر خواهد خورد، موردی که طبق شایعات اخیر ممکن است دلیل سکوت خبری بازی بوده باشد.

در حالی که هیچ خبر یا توییت رسمی از طرف عوامل توسعه‌ی بازی یعنی Square Enix یا People Can Fly اعلام نشده است، متوجه شدیم که لیست پیش خرید بازی که شامل خود بازی و پاداش پیش خرید آن در Steam است، چند ساعت پیش تغییر کرده است. طبق این لیست اکنون 2 فوریه سال 2021 تاریخ عرضه‌ی بازی است. این فقط یک تاریخ تصادفی نیست، در واقع تاریخ عرضه‌ی جدید بازی روزی است که اکثر توسعه‌دهندگان بازی‌های خود را در آن روز منتشر می‌کنند. نکته‌ای عجیب‌تر اما نمایشی ماهانه از بازی است که طبق روال عادی قرار بود هر ماه عوامل توسعه‌ی بازی اطلاعات جدیدی را از آن در اختیار بازیبازان قرار دهند، موردی که در ماه گذشته صورت نگرفت و پخش نشد. البته لازم به ذکر است که با کلیک بر روی صفحه اصلی بازی، تاریخ انتشار آن همچنان برای تعطیلات 2020 مشخص شده است.

با توجه به صفحه‌ی رسمی بازی شایعات اخیر نباید صحت داشته باشند و این عنوان همچنان در تاریخ گفته شده‌، عرضه خواهد شد. اما اگر سازندگان خبر تاخیر آن ‌را منتشر کنند، با توجه به وضعیت فعلی موجود، خبر تاخیر بازی مورد عجیبی نخواهد بود.