Menu

تماشا کنید: تریلر داستانی جدید Assassin’s Creed Valhalla امیدوارکننده به نظر می‌رسد

به گزارش پردیس‌گیم، Assassin’s Creed Valhalla در حدود یک ماه و نیم دیگر راهی قفسه‌ها خواهد شد. یوبیسافت در این مدت اطلاعات زیادی در خصوص این بازی جهان‌باز به ما داده است. از نقشه‌ی بازی گرفته تا مکانیک‌های گیم‌پلی و دیگر مسائل. در این تریلر جدید اما ما نگاهی خواهیم داشت به داستان بازی.

از موجودات و داستان‌های افسانه‌ای گرفته تا داستان تو در توی مجموعه‌ی اساسین، یوبیسافت قول یک روایت جذاب و پیچیده را داده است و در این تریلر داستانی ما نیم نگاهی به همه‌ی این‌ها خواهیم داشت. ما Eivor را خواهیم داشت که از نروژ به سوی انگلستان رهسپار شده است. در این ویدئوی جدید با چرایی این عزیمت و چالش‌های پیش رو برای یافتن خانه‌ای جدید برای وایکینگ‌ها آشنا می‌شویم. تریلر را در پائین مشاهده بفرمایید.

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است در تاریخ 20 آبان‌ماه برای پلتفرم‌های Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One, PS4, PC و Stadia عرضه شود. همچنین 2 روز بعد یعنی در 22 آبان‌ماه برای PS5 عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که بازی مذکور با کیفیت 4K/60 بر روی Xbox Series X و PS5 اجرا خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران مجموعه‌ی اساسین هستید؟ امیدی به این نسخه‌ی جدید دارید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.