Menu

تماشا کنید: تاریخ عرضه‌ی بازی Halo 3: ODST بر روی رایانه‌های شخصی مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، پس از اضافه شدن عناوینی همچون Halo Reach، Halo: Combat Evolved Anniversary، Halo 2، Halo 3 با اضافه شدن عنوان Halo 3: ODST بازی Halo: The Master Chief Collection بزرگتر از قبل نیز خواهد شد که برای طرفداران این شخصیت محبوب بسیار خوشحال کننده خواهد بود. استودیوی 343 Industries تایید کرده است که این عنوان در تاریخ 22 سپتامبر بر روی رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. تریلر جدیدی نیز از بازی منتشر شده است که در پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید.

عنوان Halo 3: ODST به عنوان یک نسخه‌ی فرعی یا به اصلاح اسپین‌آف از بازی Halo 3 است که داستان گروهی از نیروهای ODST که در New Mombasa فرود می‌آیند را روایت می‌کند. محل و نوع فرود مناسب نبوده و درنتیجه اعضای تیم از یکدیگر می‌شوند. در نقش شخصیت Rookie، بازیکن باید در حالی که با Covenant می‌جنگد با هم تیمی‌های خود ارتباط برقرار کرده و از محل آن‌ها مطلع شود. البته که تنها بخش جدید اضافه شده به Halo: The Master Chief Collection بخش داستانی نیست و شاهد حضور بخش Firefight نیز در این بازی خواهیم بود.

با داشتن نقشه‌های متعدد، دشمنان سرسخت برای مبارزه و ویژگی‌های جذاب دیگر، بخش Firefight همچنان به عنوان یکی از بهترین حالت‌های Horde در عناوین سبک تیراندازی اول شخص شناخته می‌شود که قطعا تجربه‌ی آن برای طرفداران سری بازی محبوب Halo خالی از لطف نخواهد بود.

اکنون شما را به تماشای تریلر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

تماشا به صورت SD- تماشا به صورت HD

تماشا به صورت تمام صفحه