Menu

تماشا کنید: تبلیغ جدید Playstation 5 منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، تبلیغ جدید PS5 با نام "لبه" منتشر شد. این نمایش بنا دارد به شما دیدی از توانایی‌های این کنسول جدید در برانگیختن احساسات هنگام تجربه‌ی بازی‌ها دهد. به نقل از اریک لمپل (Eric Lempel) مسئول ارشد تبلیغات، این تبلیغ جدید شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. البته نیازی به گفتن نداشت.

"ما می‌خواهیم شما را شگفت‌زده و هیجان زده کنیم. ما می‌خواهیم مسیری به ناشناخته‌های مرموز بهتان نشان دهیم… چیزی که شما می‌بینید آمدن به لبه و گذر به ورای آن است. این درباره‌ی ویژگی‌ها نیست، این هدف ماست."

همانند تبلیغ قبلی Playstation 5، "لبه" نیز چیزی در خصوص خود کنسول و بازی‌های نسل بعد به نمایش نمی‌گذارد، بلکه بیشتر هدف در به نمایش گذاشتن هدف و فلسفه‌ی شرکت سونی در پیش راندن بازی‌ها دارد. اریک لمپل اما تأیید کرد که این موضوع به زودی تغییر خواهد کرد. و به زودی شاهد آغاز کمپین تبلیغاتی بازی‌ها نیز خواهیم بود.

ps5

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، سونی تاریخ برگزاری یک رویداد جدید با محوریت نسل بعد را اعلام کرد. پنجشنبه 27 شهریورماه ساعت 00:30 (نیمه شب چهارشنبه‌). سونی در خصوص این رویداد گفت که قرار است به مدت حدوداََ 40 دقیقه درباره‌ی بازی‌های هنگام‌عرضه‌ی PS5 و فراتر، صحبت کنند و این شامل بازی‌های استودیوهای داخلی و خارجی می‌شود. سونی چیزی در خصوص اعلام قیمت یا تاریخ عرضه‌ی کنسول اعلام نکرد، اما بدون شک بهترین زمان برای ارائه‌ی آن اطلاعات می‌باشد.

کنسول پلی‌استیشن 5 برای عرضه در بازه‌ی تعطیلات سال 2020 میلادی، برنامه‌ریزی شده است. قیمت و تاریخ دقیق عرضه، همانطور که اشاره کردیم، مشخص نشده است.

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چيست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.