Menu

تماشا کنید؛ ویدئوهای جدید Watch Dogs: Legion شخصیت‌های بیشتری را نمایش می‌دهد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، در جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Watch Dogs به نام Legion می‌توانید تقریباً در نقش هر کسی دوست دارید در شهر لندن بازی کنید و طی مراسم Ubisoft Forward که امروز برگزار شد، این شرکت تعدادی شخصیت جالب دیگر را به نمایش گذاشت. به عنوان یک راننده با خودرویی فوق‌العاده، یک هنرمند خیابانی با اسلحه‌ی پینتبال، یک آدم کش با سرفه‌های مزمن و بسیاری دیگر به تجربه‌ی بازی بپردازید! می‌توانید خودتان تریلر مربوطه را مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

طی اخباری دیگر، Ubisoft تأیید کرد که شخصیت اصلی نسخه اول یعنی Aiden Pearce در Legion باز می‌گردد، اگرچه برایا ین امر مجبور هستید هزینه‌ی Season Pass را بپردازید.

به هرحال خوشحالیم که دوباره Aiden را می‌بینیم! برای اطلاعات بیشتر ویدئوی زیر را مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

نمایش به صورت تمام صفحه

او برگشته است! اینبار با سن و تجربه‌ای بیشتر. Aiden Pearce به عنوان بخشی از برنامه‌های پشتیبانی بعد از عرضه‌ی Watch Dogs: Legion کاملاً قابل بازی خواهد بود. همچنین یک فصل کاملاً اختصاصی برای شخصیت Watch Dogs در Season Pass تدارک دیده شده. به گروه مقاومت خوش آمدید!

به نظر حضور Aiden Pearce به عنوان قسمتی از Season Pass نسخه‌ی Legion منطقی باشد، چرا که با خرید «سیزن پس» به ورژن کامل نسخه‌ی اول دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید منتظر گسترش دهنده‌ی داستانی، سه شخصیت اضافی دیگر و موارد بیشتر باشید. Ubisoft هنوز قیمت مشخصی برای Season Pass این عنوان اعلام نکرده ولی در نسخه‌ی Gold شاهد قیمت $100 برای بازی هستیم، پس احتمالاً برای محتویات بیشتر باید $40 هزینه کنید.

اطلاعات زیادی درمورد Watch Dogs: Legion ندارید؟ می‌توانید ویژگی‌های اصلی را در دنباله خبر مشاهده کنید؛

2

به عنوان هر کس می‌خواهید بازی کنید؛ هر شخصیت داستان زمینه‌ای، ویژگی‌های رفتاری و مهارت‌های خودش را دارد و تمام این‌ها برای شخصی‌سازی گروهی که تشکیل می‌دهید حیاتی هستند. می‌توانید همینطور که با دوستان خود به تجربه‌ی آنلاین بازی می‌پردازید بین کاراکترها جا به جا شوید. از حالت‌های جدید، پاداش‌های تازه و رویدادهای متنوع رایگان از طریق آپدیت‌ها لذت ببرید.

لندن را پس بگیرید؛ در دنیای open world شهری لندن گشت و گذار کنید و قسمت‌های معروف آن را از نزدیک ببینید؛ این مکان‌ها شامل میدان Trafalgar، Big Ben، Tower Bridge، Camden، سیرک Piccadilly و the London Eye می‌شوند.

به شیوه‌ی خودتان بازی کنید؛ سیستم جدید مبارزات نزدیک و اسلحه‌های از راه دور متنوع با مهارت‌های خاص بدین معنی است که روش شما برای مبارزات عواقبی جدی به دنبال خواهد داشت. اگر از سلاح‌های غیر کشنده استفاده کنید، دشمن سعی می‌کند شما را دستگیر کند. اگر برای کشتن شلیک کنید، این خطر را می‌پذیرید که شخصیتتان را به صورت دائم به کشتن دهید.

گروهتان را جمع کنید؛ پس گرفتن لندن قرار نیست کاری تک نفره و قهرمانانه باشد. این نبرد را به حالت آنلاین بیاورید و با دوستان خود هم بازی شوید تا بتوانید از مأموریت‌های co-op و محتویات پس از اتمام بازی استفاده ببرید.

Watch Dogs: Legion در 8 آبان ماه مسیر خود را به PC، Xbox One و PS4 باز می‌کند. همچنین نسخه‌ی Xbox Series X/S نیز مدتی بعد در 20 آبان عرضه می‌شود. علاوه بر این گفته شده نسخه‌ی PS5 در سال جاری منتشر خواهد شد.