Menu

تاریخ عرضه‌ی بازی Watch Dogs: Legion برای کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، بعد از این‌که مایکروسافت به طور رسمی از تاریخ دقیق عرضه‌ی کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S پرده‌برداری کرد، اطلاعات درباره‌ی تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی‌ها برای نسل بعد نیز مشخص شد. در همین راستا یوبیسافت اعلام کرد بازی Watch Dogs: Legion در روز 20 آبان یعنی همان روز عرضه‌ی کنسول‌های ایکس باکس در دسترس خواهد بود و بهبودهای ویژه‌ای برای نسل بعد به خود دیده است.

این بازی بر روی کنسول‌های سری اس و سری ایکس مایکروسافت از این سخت‌افزار جدید بهره‌ی لازم را برده و کیفیت بالاتری را ارائه خواهد داد. برای مثال می‌توان به قابلیت رهگیری پرتو بر روی هر دو کنسول، بارگذاری بهتر به لطف فناوری Direct Storage ایکس‌باکس، بافت‌های گرافیکی بهتر و سایه‌های با کیفیت‌تر اشاره کرد. همچنین می‌توان به قابلیت انتقال فایل ذخیره و پیشرفت بین کنسول‌های ایکس‌باکس اشاره کرد.

بازی Watch Dogs: Legion قرار است در تاریخ 20 آبان بر روی کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S عرضه شود. شایان ذکر است که بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز در همین تاریخ برای این کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

اما برای کنسول‌های نسل حاضر، بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ پنجشنبه 8 آبان برای PS4, Xbox One عرضه خواهد شد. برای PC و Stadia نیز در همین تاریخ منتشر می‌شود. تاریخ عرضه‌ی بازی بر روی ‌PS5 مشخص نیست و تا زمان اعلام رسمی تاریخ عرضه‌ی کنسول توسط سونی، وضعیت به همین شکل باقی خواهد ماند.

خب دوستان نظر شما چیست؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.