Menu

تماشا کنید : شخصیت جدیدی برای بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، استودیو بازی‌ سازی Toys for Bob از جدیدترین شخصیت قابل بازی برای عنوان Crash Bandicoot 4: It's About Time رونمایی کرده است شخصیتی به نام Tawna به عنوان یک نسخه جایگزین قابل بازی جهانی از علاقه‌مندان به بازی Crash، این شخصیت جدید دارای یک طراحی کاملاً جدید و عناصر گیم پلی تازه است تا او را متمایز کند. فیلم منتشر شده از این شخصیت جدید را در انتهای این مطلب از پردیس‌گیم مشاهده کنید.

با توجه به جنبه‌های چند بعدی و سایر اتفاقات زمانی در بازی Crash Bandicoot 4 ، چنین برداشتی از عضو جدید این بازی یعنی Tawna باعث می‌شود این شخصیت شبیه به یک قهرمان عمل کند علاوه بر پرش‌های مضاعف، او همچنین می‌تواند به اشیا دور دست، دسترسی یابد و از دیوارها بپرد. از جمله شخصیت‌های موجود در بازی می‌توان به شخصیت ‌های Crash، Coco ، Neo Cortex و Dingodile اشاره کرد که افزودن شخصیت جدید Tawna طیف متنوعی از گیم پلی را ایجاد می‌کند.

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time در تاریخ جمعه، ۱۱ مهر برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. با این حال، کسانی که به صورت دیجیتالی در فروشگاه پلی استیشن این بازی را پیش خرید می‌کنند، در تاریخ چهارشنبه، ۲۶ شهریور یک نسخه آزمایشی رایگان دریافت می‌کنند. این شامل دو مرحله از بازی است Snow Way Out و Dino Dash و فرصتی برای بازی در نقش Neo Cortex. منتظر جزئیات بیشتر در هفته‌های آینده از پردیس‌گیم باشید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه