Menu

استودیوی CD Projekt Red بیش از 121 میلیون دلار برای ساخت Cyberpunk 2077 هزینه کرده است

به گزارش پردیس‌گیم، همه می‌دانیم که Cyberpunk 2077 قرار است بازی بسیار بزرگی باشد. از قابلیت‌های گسترده‌ی شخصی‌سازی گرفته تا انتخاب‌های گسترده داستانی و آزادی عمل در پیشبر داستان، به همه‌ی این‌ها طراحی یک شهر زنده را نیز اضافه کنید که بر طبق گفته‌های CD Projekt Redطراحی باورپذیری دارد. طبیعتاً برای ساخت همچین عنوانی باید دست به جیب شوید و استودیوی سازنده نیز همین کار را کرده است.

طبق اطلاعات مندرج در جدیدترین گزارش مالی، استودیوی سازنده‌ی بازی بیش از 121 میلیون دلار برای توسعه‌ی Cyberpunk 2077 و البته پروژه‌های معرفی نشده، خرج کرده است. این شامل بخش چند‌نفره‌ی بازی نیز می‌شود که قرار است در آینده به عنوان اصلی اضافه شود و احتمالاً یک بازی Witcher جدید که احتمالاً قرار است داستان ciri را پی بگیرد.

شایان ذکر است که در حال حاضر 2 گروه مجزا در CD Projekt Red فعالیت می‌کنند. یک گروه اصلی که بر روی اتمام Cyberpunk کار می کند و یک گروه دیگر که بر روی مجموعه‌ی ویچر کار می‌کند و در این مدت عناوینی چون Gwent, Thronebreaker و The Witcher: Monster Slayer را آماده کرده است.

بازی Cyberpunk 2077 برای عرضه در تاریخ پنجشنبه 29 آبان برنامه‌ریزی شده است و پلتفرم‌های مقصد بازی را PS4, Xbox One و PC تشکیل می‌دهند. همچنین بازی از روز اول بر روی PS5 و Xbox Series X قابل بازی خواهد بود و به مرور زمان به‌روزرسانی مخصوص نسل بعد را نیز به رایگان دریافت خواهد کرد.

خب دوستان نظر شما چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.