Menu

عنوان RIDE 4 با کیفیت 4K و به صورت 60 FPS بر روی PS5 اجرا خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، در کمتر از یک ماه دیگر جدیدترین نسخه از سری بازی‌های شبیه‌سازی مسابقات موتور سواری استودیوی Milestone با نام RIDE 4 برای کنسول‌های نسل فعلی و رایانه های شخصی عرضه می‌شود، اما مانند اکثر بازی‌های ویدیویی دیگر که در باز‌ه‌ی زمانی بین دو نسل منتشر می‌شوند، این بازی برای کنسول‌های نسل بعدی نیز عرضه خواهد شد. در به روزرسانی که اخیراً در PlayStation Blog منتشر شده است، یکی از عوامل استودیوی Milestone، لوئیجی کروکتا تأیید کرد که RIDE 4 در تاریخ 21 ژانویه سال 2020 بر روی PS5 عرضه می‌شود و همچنین توضیح داد که چگونه این بازی از قابلیت‌های سخت افزاری جدید کنسول نسل نهمی شرکت Sony استفاده می‌کند.

برای شروع می‌توان گفت که این بازی به صورت 60 فریم بر ثانیه و با کیفیت "حداکثر 4K" در PS5 اجرا می‌شود (لغت استفاده شده ممکن است نشان‌دهنده‌ی وجود یک سیستم وضوح پویا در بازی باشد). در همین حال، RIDE 4 از SSD پرسرعت کنسول PS5 برای نه‌تنها کاهش قابل توجه زمان بارگذاری، بلکه همچنین یک تجربه بهتر از گیم‌پلی بازی استفاده خواهد کرد. کروکتا همچنین بیان کرد که: "SSD کنسول PS5 بارگذاری سریعتر بافت‌های بازی را امکان‌پذیر می‌کند، که به ما این امکان را می‌دهد تا بازیکنان را بهتر و بیشتر در محیط‌های بازی غوطه‌ور کنیم، در حالی که آن‌ها با سرعت 300 کیلومتر در ساعت مسیرهای مسابقه را طی می‌کنند."

در همین حال، مانند بسیاری دیگر از بازی‌های مهم انحصاری و غیر انحصاری که در آینده برای کنسول PS5 عرضه خواهند شد، RIDE 4 نیز از ویژگی های منحصر به فرد DualSense استفاده خواهد کرد. کروکتا توضیح داد: "اهرم های گاز و ترمز مقاومت خاص خود را برای انتقال همان احساسات مشابه در هنگام مسابقات و راندن واقعی دارند. ما همچنین از یک سیستم بازخورد لمسی استفاده می‌کنیم تا بازیکنان بتوانند ارتعاشات وسیله نقلیه خود را حس کنند، درست مثل زمانی که در خیابان سوار آن وسیله نقلیه می‌شوند."

RIDE 4 در تاریخ 8 اکتبر برای PS4 ، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.