Menu

اطلاعاتی جدید از عنوان Gotham Knights منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، مدت‌ بسیاری منتظر بودیم تا استودیو WB Montreal از جدیدترین بازی پیرامون شخصیت محبوب Batman رونمایی کند، که این رونمایی بالاخره رخ داد و البته باعث تعجب برخی از طرفدراران این سری شد؛ چرا که مشخص شد بازی Gotham Knights بدون حضور شخصیت اصلی سری یعنی Batman جریان خواهد داشت. این بازی دارای یک داستان مستقل جدید بوده و در آن شاهد بسیاری از دشمن‌های Batman در نقطه نقطه شهر گاتهام هستیم. گاتهامی که در این نسخه کاملاً زنده خواهد بود.

اگر عناوین گذشته‌ی سری Arkham به خصوص بازی Arkham Knight را به یاد داشته باشید، شهر گاتهام یک شهر بزرگ اما تقریبا خالی از نظر فعالیت‌های درون آن بود. موردی که به نظر می‌رسد هدف Gotham Knights تغییر آن و بزرگتر و پرجمعیت‌تر ساختن این شهر است. همانطور که از طریق وبلاگ رسمی PlayStation مشخص شده است، این بازی دارای پنج بخش خواهد بود که هر بخش گروه‌های مختلفی را که باید با آن‌ها مبارزه کنید در خود جای داده‌اند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، بخشی از هدف این بازی این است که گاتهام مانند یک اکوسیستم زنده و در حال رشد و تغییر احساس شود و یک راه این است که شهروندان برنامه‌های منحصر به فرد خود را در یک شهر پرجمعیت‌تر داشته باشند. مثالی که ارائه شده این است که در زمان‌های خاص ترافیک بیشتری در مسیرها وجود داشته و در نتیجه اگر تصمیم بگیرید در ساعات شلوغی از نقطه A به B برسید باید زمان بیشتری را نسبت به دیگر زمان‌ها صرف کنید.

عنوان مورد انتظار Gotham Knights در سال 2021 برای PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox Series X، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.