Menu

مایکروسافت: هر وقت آماده باشیم از قیمت Xbox Series X رونمایی می‌کنیم

به گزارش پردیس‌گیم، مایکروسافت و سونی گرفتار بازی بچه‌گانه‌ای شده‌اند و هردو منتظر اعلام قیمت از سمت رقیب هستند. با اینکه کمتر از 3 ماه به عرضه‌ی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X مانده است، قیمت این دو کنسول هنوز نامعلوم است. با توجه به اهمیت بالای این موضوع می‌توان درک کرد که خریداران از این وضعیت بلاتکلیف کلافه شده‌اند.

همه فکر می‌کنند که اعلام قیمت‌ها به زودی صورت خواهد گرفت ولی هیچ چیزی مشخص نیست و شرکت‌ها هنوز چیزی را اعلام نکرده‌اند. به عنوان مثال، به تازگی یکی از کاربران در شبکه‌ی اجتماعی توییتر از مشخص نبودن قیمت‌های Xbox Series X و PS5 گلایه کرده بود، رهبر بخش بازاریابی مایکروسافت در بریتانیا آقای Samual Bateman در جواب این شخص گفت: "من درک می‌کنم که همه مشتاق دانستن قیمت هستند و مردم می‌خواهند برای خرید برنامه ریزی کنند. ما هر وقت آماده باشیم قیمت را به شما خواهیم گفت." این یک پاسخ توخالی به معنای واقعی کلمه بود، چرا که هیچ اطلاعاتی در بر نداشت و ما را به خانه‌ی اول بازگرداند. یعنی منتظر بودن برای مراسم جدید و اعلام قیمت‌ها.

پیش از این گفتیم که مایکروسافت در TGS 2020 حضور خواهد داشت ولی آن‌ها هیچ اطلاعات جدیدی درباره‌ی نسل بعد در مراسم TGS 2020 به اشتراک نخواهند گذاشت البته این رویکرد مایکروسافت چندان تعجب‌آور نیست و بیشتر بر آتش شایعات مراسم جدید مایکروسافت قبل از TGS 2020 دامن می‌زنند. همچنین شایعات گذشته از عرضه شدن این کنسول در ماه نوامبر میلادی خبر داده بودند، به عبارت دقیق‌تر 6 نوامبر مصادف با جمعه 16 آبان. البته تا رسیدن اطلاعات رسمی فعلاً چاره‌ای جز صبر کردن نداریم.

خب دوستان نظر شما چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.