Menu

بازی NieR Replicant رده‌بندی سنی شد

بازی NieR Automata در زمره‌ی عناوینی قرار می‌گرفت که نمی‌توانستید موفقیت آن را کاملاً تضمین کنید. بازی فضای منحصر به فردی داشت و برگرفته از عنوانی به شدت خاص و بکر بود. با این حال این اثر به موفقیتی بزرگ برای Square Enix تبدیل شد. حال ما این فرصت را خواهیم داشت تا به کمک NieR Replicant یا به عبارت دقیق‌تر NieR Replicant ver.1.22474487139، به ریشه‌های این مجموعه بازگردیم و دید بهتری در این خصوص داشته باشیم.

این بازی یعنی NieR Replicant در حقیقت نسخه‌ی remaster شده از عنوان نخست است که پیش از این برای PS3 و 360 عرضه شده بود. البته با گیم‌پلی و مکانیک‌های بازنگری شده. به گزارش پردیس‌گیم این بازی هم‌اکنون به طور رسمی در تایوان رده‌بندی شده است، با این که تاریخ عرضه در این رده‌بندی ذکر نشده است اما به طور کلی رده‌بندی شدن به این معناست که به تاریخ عرضه‌ی بازی نزدیک شده‌ایم و به زودی اطلاعات جدیدی اعلام خواهد شد.

NIER REPLICANT

ما می‌دانیم که Square Enix قرار است در TGS امسال شرکت کند ولی NieR Replicant در لیست برنامه‌هایشان نبود. این بازی قرار است در تاریخ نامشخصی برای PlayStation 4, Xbox One و PC عرضه شود. شایان ذکر است که کارگردان مرموز بازی یعنی جناب یوکو تارو عنوان کرده است که بازی ممکن است به توقعات شما خیانت کند. بنابراین ممکن است که این بازی آن چیزی که هواداران انتظار دارند نباشد. ما تنها باید صبر پیشه کنیم و منتظر اطلاعات جدیدتر باشیم.

خب دوستان نظر شما چیست؟ این بازی را در دوران نسل هفت تجربه کرده‌اید؟ آیا می‌دانستید که این بازی‌ها به گونه‌ای دنباله‌ی فرعی از مجموعه‌ی بزرگ Drakengard می‌باشند؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.