Menu

کنجکاوی و گشت‌وگذار در دنیای Assassin’s Creed Valhalla پاداش‌های جذاب و خاص خود را خواهد داشت

با اینکه سری Assassin’s Creed هنوز هم به دوره‌های زمانی و ریشه‌های تاریخی خود وفادار است، اما در نسخه‌های اخیر و مخصوصا با آخرین بسته‌ی الحاقی Assassin’s Creed Odyssey به نام Fate of Atlantis نشان داده که از واردشدن به داستان‌های اساطیری نیز بدش نمی‌آید. این چیزیست که نسخه‌ی پیشِ‌روی این سری یعنی Assassin’s Creed Valhalla هم قرار است از آن پیروی کند.

چندی پیش هم تریلری جدید از بازی منتشر شد که تصاویری از مخلوقات اساطیری و موجوداتی که "ایور" (Eivor) در طول بازی با آن‌ها برخورد خواهد داشت را نشان می‌داد؛ از جمله این افسانه‌ها می‌توان به گرگ‌هایی بزرگ به نام Black Shuck، سه موجود افسانه‌ای که با نام "دختران لِریون" شناخته می‌شوند و جنگجویان معروف وایکینگ و پیروان Ragnar Lothbrok اشاره کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، اخیرا کارگردان بخش روایتِ بازی یعنی "داربی مک‌دِویت" نیز در مصاحبه‌ای با GamesRadar درمورد همین بخش اساطیریِ Assassin’s Creed Valhalla صحبت‌ کرده است. بنابر گفته‌ی او این نسخه مملو از المان‌های باورنکردنی و شگفت‌انگیزِ الهام گرفته‌شده از اساطیر و داستان‌های بریتانیایی و نورث است؛ و بازیکنان کنجکاو و جسوری که به گشت‌وگذار در دنیای بازی می‌پردازند با داستان‌ها وکشفیاتی در همین رابطه پاداش داده می‌شوند.

"ما به پاداش‌دادن به کسانی که از راه مشخص‌شده در بازی جدا می‌شوند اهمیت زیادی می‌دهیم و به شدت تلاش کرده‌ایم تا در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشیم. قطعا راه‌‌ها، ماموریت‌های مختلف و روایت اصلی و مشخصی در بازی وجود دارد ولی بسیاری داستان،‌ افسانه و دنیاسازی نیز در پشت پرده و درهای بسته در جریان دارد. برای فهمیدن و پی‌بردن به آن‌ها باید به دنبال‌شان بوده و در دنیای بازی گشت‌وگذار کنید. به شما قول می‌دهم که اگر کنجکاو باشید، پاداش‌های خوبی دریافت خواهید کرد."

عنوان Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ 17 نوامبر (27 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. هم‌چنین نسخه‌ی نسل‌بعدی این بازی نیز پس از مدتی برروی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X قابل بازی خواهد بود.

نظر شما در مورد صحبت‌های "داربی مک‌دِویت" چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.