Menu

Call of Duty Black Ops – Cold War با نرخ 120 فریم بر ثانیه روی کنسول‌های نسل بعدی اجرا می‌شود؛ پشتیبانی از هپتیک در PS5

شب گذشته بالاخره از بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War با نمایش یک تریلر زیبا رونمایی شد. بیشتر آن تریلر روی بخش داستانی متمرکز بود اما حالا جزئیاتی هم از کلیات بازی داریم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، سایت GamesBeat خبر داده بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War با نرخ 120 فریم بر ثانیه روی کنسول‌های نسل بعدی اجرا می‌شود (به علاوه نسخه کامپیوتر) و تجربه تیراندازی روان‌تر از همیشه خواهد بود. سازندگان می‌خواهند اطمینان حاصل کنند هیچ ایرادی در بخش فنی وجود ندارد که مانع لذت بردن از تجربه بازی شود.

در این گزارش همچنین آمده که به لطف SSDهای پرسرعت کنسول‌های جدید، انتقال از گیم‌پلی به صحنه‌های سینماتیک به‌صورت یکپارچه (Seamless، مثل God of War) خواهد بود و در PS5 از هپتیک‌های کنترلر DualSense استفاده می‌شود. ضمنا سراسر نورپردازی بازی به‌صورت Ray-Traced است (در حالی که Modern Warfare فقط در کامپیوتر از سایه‌های Ray-Traced استفاده می‌کرد) و از صدای 3D هم پشتیبانی می‌شود.

بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War روز 13 نوامبر (23 آبان) برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. این بازی همچنین همزمان با عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X برای آن‌ها هم در دسترس قرار می‌گیرد. Black Ops – Cold War دارای بخش چندنفره آنلاین نیز است و Activision روز 9 سپتامبر (19 شهریور) از آن رونمایی می‌کند.