Menu

بازی Gotham Knights دارای یک داستان جامع و کامل بوده و سرویس‌محور نیست

بازی Gotham Knights یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی تکامل یافته با تاکید زیاد روی حالت آنلاین Co-Op است و همین موضوع باعث شد که فکر کنیم با یک بازی سرویس‌محور دیگر طرف هستیم. اما استودیوی WB Games Montreal اطمینان داد که این‌طور نخواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، فلور مارتی، تهیه کننده ارشد Gotham Knights، در مصاحبه‌ای با IGN گفت این بازی به‌طور خاصی طراحی می‌شود که سرویس‌محور نباشد:

"Gotham Knights اصلا به عنوان یک بازی سرویس‌محور طراحی نشده است. در بازی یک درخت مهارت وجود دارد که برای هر شخصیت متفاوت است و ابزاری هم هستند که می‌توانید بسازید و انتخابات دیگری هم شبیه به این موارد در بازی می‌بینید. اما وجود این‌ها بدان معنا نیست که Gotham Knigts یک بازی سرویس‌محور است."

مارتی در ادامه گفت داستان Gotham Knights جامع و کامل خواهد بود و با حوصله روی آن کار شده است. او افزود کل بازی را می‌توان به‌صورت تک‌نفره و آفلاین تجربه کرد و با انجام این کار هیچ چیزی را از دست نخواهند داد:

"شما همچنین می‌توانید در صورت تمایل بازی را به‌طور کاملا تک‌نفره انجام دهید و چیزی را از دست نخواهید داد. در حالت تک‌نفره می‌توانید آفلاین هم باشید. ما فکر می‌کنیم هم تیمی شدن و زنده کردن فانتزی همکاری این شخصیت‌ها می‌تواند تجربه‌ای عالی به ارمغان بیاورد ولی شما را مجبور به انجام آن نمی‌کنیم."

بازی Gotham Knights سال 2021 برای کامپیوتر، PS4 ،Xbox One ،PS5 و Xbox Series X منتشر خواهد شد.