Menu

تماشا کنید: از بازی Call of Duty Black Ops – Cold War رونمایی شد

همان‌طور که Activision وعده داده بود، امشب از تریلر بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War رونمایی کرد و جزئیات مهم و تکمیلی از آن را به اشتراک گذاشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، تصاویر و اطلاعات مهم بازی قبل از رونمایی کامل از آن در Call of Duty: Warzone، توسط فروشگاه‌های دیجیتالی لو رفته بود. همان‌طور که قبلا از شایعات فهمیدیم، Call of Duty: Black Ops – Cold War از نظر بازه زمانی دنباله مستقیم نسخه اول Black Ops است. شخصیت‌هایی مثل فرانک وودز و الکس میسون بازگشته‌اند و اتفاقات داستان در اوایل دهه 80 میلادی رقم می‌خورند. حالت‌های دیگری مثل بخش چندنفره و زامبی‌ها هم برگشته‌اند.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

توضیحات کامل بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War بدین شرح است:

"سری نمادین Black Ops با بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War بازگشته است؛ دنباله‌ای مستقیم برای بازی اصیل و پرطرفدار Call of Duty: Black Ops.

Black Ops Cold War طرفداران را به نبردهای ژئوپلیتیک ناپایدار جنگ سرد در اوایل سال‌های 1980 می‌برد. در بخش داستانی تک‌نفره هیجان‌انگیز و جذاب آن هیچ‌چیز آن‌طور که به‌نظر می‌رسد نیست؛ جایی که طرفداران در آن با جنگ در مناطقی نمادین مثل برلین شرقی، ویتنام، ترکیه، مراکز فرماندهی کاگ‌ب شوروری با اشخاص تاریخی و حقایقی تلخ مواجه می‌شوند.

شما به عنوان مامورانی زبده به دنبال رد شخصی مرموز به‌نام Perseus هستید. ماموریت او بی‌ثبات‌‌ ساختن توازن جهانی قدرت و تغییر مسیر تاریخ است. به‌همراه شخصیت‌های نمادین و به‌یادماندنی وودز، میسون، هادسون و مامورانی جدید به عمق تاریکی این توطئه جهانی بروید و جلوی فاجعه‌ای که چندین دهه برای به وقع پیوستن آن تلاش می‌شد را بگیرید.

بعد از بخش داستانی، بازیکنان سلاح‌ها و ابزار جنگ سرد به تجربه نسل بعدی بخش چندنفره و زامبی‌ها می‌برند."


بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War روز 13 نوامبر (23 آبان) برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. این بازی همچنین همزمان با عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X برای آن‌ها هم در دسترس قرار می‌گیرد.

Activision همچنین مسیر نسبتا متفاوتی را برای ارتقای نسخه‌های نسل هشتمی به کنسول‌های PS5 و Xbox Series X انتخاب کرده است. ارتقای بازی به نسل بعد رایگان نیست و اگر می‌خواهید این بازی را هم روی کنسول‌های فعلی داشته باشید و هم در کنسول‌های نسل بعدی، پس باید نسخه میان‌نسلی Black Ops – Cold War را بخرید که 70 دلار قیمت دارد. درست است که باز هم از بازیکنان درخواست پول بیشتری برای ارتقا به نسل بعدی داده شده، اما باز هم بهتر از کاری است که برخی از شرکت‌های رقیب انجام داده‌اند.

شما با خرید نسخه استاندارد 60 دلاری اپراتور وودز را در بازی Call of Duty: Modern Warfare و Warzone به‌دست می‌آورید. نسخه Ultimate هم 80 دلار قیمت دارد و دارای بسته‌های‌ Land ،Air و Sea و بتل پس اول Black Ops – Cold War است.

قرار است در شب افتتاحیه Gamescom چیزهای بسیار بیشتری از Call of Duty: Black Ops – Cold War ببینیم. Activision همچنین قول داده روز 9 سپتامبر (19 شهریور) رسما از بخش چندنفره این بازی رونمایی کند. شما با پیش‌خرید نسخه دیجیتالی این عنوان به بتای آزاد آن دسترسی زودهنگامی نسبت به سایر افراد خواهید داشت و طبق سنت همیشگی، کنسول‌های بازی شرکت سونی محتویات جدید و بیشتر را زودتر از بقیه پلتفرم‌ها دریافت می‌کنند.