Menu

گیم‌پلی عنوان Little Nightmares 2 در مراسم Gamescom رونمایی می‌شود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، بازی Little Nightmares زمان عرضه در سال 2017 یک سورپرایز بود. در این بازی ترسناک سبک بقا شما می‌بایست از تمام خطرات کوچک و بزرگ عبور می‌کردید در زمان عرضه موفق به فروش 2 میلیون نسخه از بازی شدند که برای این بازی‌های کوچک کار کوچکی نیست و موفقیت بزرگی به حساب ‌می‌آید. عرضه نسخه جدیدی از این بازی برنامه ریزی شده است و قرار است به زودی شاهد گیم‌پلی از این بازی باشیم.

همانگونه که در توییتر توسط Geoff Keighley اطلاع رسانی شده قرار است ما گیم‌‌پلی نسخه دوم از این بازی (Little Nightmares 2) جذاب را در شب آغازین مراسم آنلاین Gamescom شاهد باشیم گفته شده است که نسخه جدید از بازی تمام اتفاقات ویژه نسخه اول را به همراه جهان بازی بزرگتر و همچنین دشمنان و موانعی با طیف گسترده‌تر برای هر چه جذاب‌تر شدن این بازی با خود به این نسخه آورده است.

عنوان Little Nightmares 2 برای عرضه در کنسول‌های و رایانه‌های شخصی برای عرضه در سال 2020 برنامه‌ ریزی شده است اما تا کنون تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است. مراسم آنلاین Gamescom در شب 27 آگوست مصادف با پنجشنبه، ۶ شهریور به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

نظر شما در مورد اینگونه‌ بازی‌ها چیست؟ از تجربیات خود از نسخه اول این بازی برای ما بگویید.