Menu

گزارش؛ تریلری داستانی از Mafia: Definitive Edition در این هفته منتشر می‌شود

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، به شکل رسمی، استودیوی Hanger 13 اعلام کرده که Mafia: Definitive Edition یکی از بازی‌هایی است که در شب بازگشایی Gamescom حضور خواهد داشت. این خبر در حساب توئیتر Mafia Trilogy به اشتراک گذاشته شده و مشخص گردیده که این تریلر که قسمت‌هایی از داستان و کات‌سین‌های بازسازی شده را نمایش می‌دهد، بخشی از نمایش جف کایلی در پنجم شهریور خواهد بود.

بازسازی اولین نسخه از سری Mafia مطمئناً یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال است، به خصوص برای افرادی که این عنوان را روی Mafia یا کنسول‌های نسل ششم تجربه کرده‌اند. در آن زمان، Mafia در بین بازی‌های جهان باز داستان محور منحصر به فرد بود. حتی با مقایسه کردن امتیازهای داده شده، اولین نسخه از مجموعه Mafia با اختلاف بهترین سری این فرانچایز محسوب می‌شود.

در سال انتشار این بازی که به 2002 برمی‌گردد، از نظر داستان سرایی و گیم‌پلی شاهد استانداردهای جدیدی در ژانر جهان باز بودیم. با وجود تمام چالش‌های بازی‌سازی در آن دوره، Illusion Softworks تجربه‌ای به یاد ماندنی خلق کرد که قبل از آن دیده نشده بود.

حالا، بعد از حدود دو دهه، استودیوی Hanger 13 با وفادار ماندن به تک تک جزئیات نسخه‌ی اصلی درحال بازسازی کردن اولین نسخه‌ی مجموعه است. داستان دست نخورده باقی مانده و یک سری فعالیت‌های موشن کپچر شده به همراه کات‌سین‌های بیشتر به بازی اضافه شده تا تجربه‌ای بهتر را ارئه دهد.

مکانیک‌های گیم‌پلی من‌جمله سیستم تیراندازی و قرار گیری دوربین، از ابتدا طراحی شده و فعالیت‌های جدیدی نیز برای انجام دادن در جهان بازی در نظر گرفته شده است. شهر Lost Heaven هم به در Mafia: Definitive Edition کاملاً از پایه بازسازی شده و تمام جزئیات آن را با ظاهری جدید و واقعی‌تر طراحی شده که باعث هرچه بهتر شدن تجربه نسخه ریمیک می‌شود.

همچنین تیم توسعه اجازه داده درجه سختی نسخه اصلی در این بازسازی جایی داشته باشد که حرکتی قابل توجه از Hanger 13 برای ادای احترام به طرفداران قدیمی این بازی محسوب می‌شود.

Mafia: Definitive Edition در 4 مهر ماه برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.