Menu

امکان ساخت یک بازی اول شخص دیگر توسط Remedy بعد از Crossfire X وجود دارد

اواخر امسال Remedy کار خود را در سبک بازی‌های اول شخص با Crossfire X آغاز می‌کند. این استودیو وظیفه ساخت بخش داستانی این بازی را بر عهده دارد که با موتور خودشان یعنی Northlight ساخته می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCTECH، در مصاحبه جدید چاپ شده در مجله EDGE، توماس پوها (مدیر ارتباطات) و توکا تایپالوسی (تهیه کننده اجرایی) راجع به احتمال استفاده از این تجربه و تخصص جدید استودیو برای ساخت یک بازی اول شخص دیگر در آینده صحبت کردند:

"توماس پوها: سوال خوبی است. ما در ابتدای کار وقت زیادی را صرف انیمیشن‌های اول شخص کردیم و فکر می‌کنم به‌خوبی انجام شده‌اند. اسلحه چگونه به‌نظر می‌رسد؟ حس آن چگونه است؟ این یک بازی اول شخص تیراندازی است و اگر این حس را خوب نسازیم، پس کلا مسیر اشتباهی رفتیم. همه ما بازی‌های تیراندازی اول شخص انجام می‌دهیم و کل آن یعنی حس هدف‌گیری و شلیک. این امری واضح است اما در عین حال اجرای درست چنین چیزی سختی‌های خودش را دارد.

توکا تایپالوسی: هرگز نگویید هرگز. ما وقت زیادی را صرف ساخت ابزار و فناوری برای این بازی اول شخص کرده‌ایم و وقتی به تمام تفاوت‌های اول شخص و سوم شخص مثل مقیاس‌بندی محیط‌ها و مواردی دیگر فکر می‌کنیم و می‌بینیم که ابزار آن را فراهم کرده‌ایم، پس چرا استفاده‌های دیگری از آن نداشته باشیم؟"

بازی Crossfire X تا اواخر سال 2020 برای Xbox One و Xbox Series X منتشر خواهد شد.