Menu

تماشا کنید: گیم پلی کوتاهی از تجربه بازی Hitman 3 با استفاده از VR

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت gamingbolt، مراسم اخیر State of Play شاید کمی احمقانه و پوچ به نظر می‌رسید (احتمالاً با طراحی قبلی)، اما یک یا دو اعلامیه هیجان‌انگیز و شگفت آور را در آن شاهد بودیم. بزرگترین و جذاب‌ترین از بین همه آن‌ها این بود که بازی Hitman 3 کاملاً در VR قابل پشتیبانی و پخش است. بازی کردن هیتمن به صورت اول شخص همانطور که هست چشم اندازی هیجان انگیز است، اما اگر به این اتفاق لذت تجربه واقعیت مجازی اضافه شده با کنترل‌های حرکتی را هم اضافه کنید لذت بردن از این عنوان چندین برابر خواهد شد و آنچه خواهید داشت لذت از سطح بالای طراحی‌های دقیق و با جزئیات منحصر به فرد و خیره کننده در یک بازی است.

در صحبت‌های جدید منتشر شده از توسعه دهنده این بازی یعنی IO Interactive بیشتر در مورد آن صحبت شده است، با اعضای مختلف تیم توسعه در مورد آنچه هیتمن را در VR ویژه می‌کند صحبت می‌کنند. مهمتر از همه، برخی از فیلم‌های گیم پلی VR نیز در ادامه وجود دارد که طرفداران این سری بازی‌ که مشتاقانه منتظر عرضه این نسخه جدید از بازی هستند و قابلیت‌های VR آن را قطعاً می‌خواهند بررسی کنند. نگاهی به انتهای این مطلب بیندازید، خیلی خوب و جذاب به نظر میرسد.

بازی Hitman 3 قرار است در تاریخ دی ماه 1399 برای کنسول‌های PS5 ، PS4 ، Xbox Series X ، Xbox One و رایانه شخصی منتشر شود. ویژگی‌های VR صرفاً مختص پلی استیشن است.

ویدیوی کوتاه منتشر شده به همراه سخنان سازندگان را در ادامه از پردیس‌گیم مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما در مورد این قابلیت چیست؟