Menu

عنوان Marvel’s Avengers پس از عرضه مناطق بیشتری را دریافت می‌کنند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت gamingbolt، نسخه بتا برای بازی انتقام جویان مارول تکمیل شده است و در اواخر این هفته برای پیش سفارش‌های Xbox One و PC عرضه می‌شود (در حالی که همه بازیکنان PS4 بدون در نظر گرفتن شرایط نیز می‌توانند به آن بپیوندند). توسعه دهنده این بازی Crystal Dynamics کاملاً در مورد محتوای رایگان پس از عرضه از جمله قهرمانان جدید (مانند مرد عنکبوتی و Hawkeye) و ماموریت‌های جدید صحبت کرده است. با این حال، بازیکنان همچنین می‌توانند منتظر عرضه مناطق جدید بمانند.

در مجله پلی استیشن، مدیر Shaun Escayg گفت که این کمپین "نقطه شروع پرش" بود. "پس از کاوش این مناطق و کمپ‌ها ، این نوع در مقابل شهروندان، قدرت‌های جدید و حتی قهرمانان جدید باز می‌شود." از آنجا که این یک مبارزه با مأموریت‌های مختلف مناطق مختلف جنگی است که بازیکنان نیز مانند گونه‌های مختلف درون بازی و همچنین درباره جناح‌های مختلف اطلاعات بیشتری کسب می‌کنند. حتی ممکن است برخی از مأموریت‌های با زمان محدود برای شرکت در آن وجود داشته باشد.

در همین راستا، همانطور که Escayg Shaun توضیح می‌دهد ، "شما در حال جستجوی موضوعاتی هستید و ما می‌خواهیم پس از عرضه بازی به آن اضافه کنیم، زیرا ما در واقع مناطق و قهرمانان بیشتری را پس از عرضه بازی اضافه می‌کنیم." شنیدن اینکه مناطق جدید نیز اضافه می‌شوند، شوک آورترین چیز نیست. اما باید پرسید که چگونه آنها گیم پلی را از لیست فعلی ماموریت‌های پیشنهادی تغییر می‌دهند.

عنوان انتقام جویان مارول در تاریخ جمعه، ۱۴ شهریور برای Xbox One ، PS4 ، PC و Google Stadia منتشر می‌شود. اواخر امسال نیز برای Xbox Series X و PS5 در دسترس خواهد بود اما صاحبان نسخه فعلی می‌توانند به صورت رایگان به نسخه نسل بعدی ارتقاء دهند.