Menu

نسخه‌ی deluxe عنوان Pikmin 3 با انتشار تریلری رونمایی و برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، نسخه‌ی deluxe بازی Pikmin 3 با انتشار تریلری به صورت رسمی رونمایی شده و برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد. این عنوان سبک استراتژیک که در سال 2013 برای پلتفرم Wii U منتشر شده بود، اواخر سال جاری و در ماه اکتبر و به شکلی بهبود یافته برای پلتفرم Switch منتشر خواهد شد.

بازی Pikmin 3 Deluxe با ویژگی‌های متنوع و محتوا‌های جدید ارائه می‌شود. علاوه بر بازی اصلی و تمام DLC هایی که برای آن منتشر شده است، این بسته شامل گزینه های سختی جدید نیز خواهد بود و همچنین به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به صورت co-op و چندنفره در کمپین بازی پیشروی کنند. در همین حال، مأموریت‌های جانبی جدیدی نیز با محوریت شخصیت‌های اولیمار و لویی به بازی اضافه شده‌اند که لذت تجربه‌ی آن را بیشتر از گذشته خواهند کرد.

ویژگی‌های جدید دیگری نیز تایید شده است. بازیکنان اکنون می‌توانند از قابلیت Lock-On در هدف‌گیری استفاده کنند. ویژگی جدید دیگری که در نسخه Deluxe اضافه شده است، Piklopedia بوده که شامل اطلاعاتی در مورد موجودی است که در طول بازی با آن ملاقات می‌کنید، که وی نشان‌هایی را برای تکمیل چالش های جدید در اختیار شما قرار می‌دهد.

عنوان Pikmin 3 Deluxe در تاریخ 30 اکتبر برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

اکنون شما را به تماشای تریلر رونمایی نسخه‌ی Deluxe بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه