Menu

بازی Star Wars: The Old Republic بالأخره به Steam آمد

به گزارش پردیس‌گیم، در راستای تعامل بیشتر با استیم، EA و Bioware بازی Star Wars: The Old Republic را بر روی این فروشگاه قرار دادند.

بازی مذکور ابتدا در سال 2011 عرضه شد و شما برای تجربه آن بر روی PC مجبور به استفاده از نرم‌افزار مخصوص EA یعنی Orgin بودید. به تازگی EA در راستای تغییر سیاست‌های خود اعلام کرده بود که قرار است بازی‌های بیشتری را روانه‌ی استیم کند و این کار را با عرضه این بازی آغاز کرد. شایان ذکر است که بازی Star Wars: The Old Republic یک بازی MMORPG محبوب است که آخرین بسته‌ی گسترش‌دهنده آن به 2019 برمی‌گردد و بازی کماکان پشتیبانی می‌شود. این نکته نیز حائز اهمیت است که هم بازی بین پلتفرمی (Crossplay) و هم انتقال Save در نسخه Steam پشتیبانی می‌شود و از این بابت خیالتان راحت باشد.

خب به جز این موارد، نسخه استیم بازی چه مزایای دیگری دارد؟

بازی Star Wars: The Old Republic از Trading Card و Emotion و همچنین تصاویر پس‌زمینه برخوردار خواهد بود. به همه‌ی این‌ها بیش از 100 Achievement را نیز اضافه کنید که قرار است در آینده نزدیک به بازی اضافه شود.

با این‌که بیش نزدیک به 10 سال از عمر این بازی می‌گذرد، اما Bioware همچنان از بازی پشتیبانی می‌کند و Star Wars: The Old Republic کماکان طرفداران و بازيکنان زیادی دارد. اگر دوست دارید بازی را به رايگان دریافت کنید، می‌توانید به صفحه بازی در استیم مراجعه کنید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران جنگ ستارگان هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.