Menu

تماشا کنید: نسخه‌ی ریمستر شده Shin Megami Tensei 3: Nocturne قرار است برای PS4 و Switch عرضه شود

به گزارش پردیس‌گیم، طبق ویدیوی منتشر شده تحت عنوان "Nintendo Direct Mini" این بازی قرار است در بهار سال آینده برای کنسول PS4 و همچنینSwitch Nintendo عرضه شود.

دو اعلامیه شین مگامی تنسی در یک روز؟ دارم خواب می‌بینم؟ در ویدیوی Nintendo Direct Mini امروز ، فاش شد بازی كه در سال 81 با نام Shin Megami Tensei: Nocturne تولید شده بود اکنون قرار است نسخه ریمستر شده آن با عنوان Shin Megami Tensei 3: Nocture HD Remaster برای نینتندو سوئیچ در بهار سال آینده عرضه شود. اگر یکی از طرفداران این بازی باشید به نظر می‌رسد شما روی دور شانس قرار گرفته‌اید.

شما می‌توانید ویدیوی Nintendo Direct Mini را در ادامه تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

در حالی که در ویدیوی منتشر شده آشکارا به عرضه آن برای کنسول PS4 صحبتی نمی‌شود اما با توجه به سایت اختصاصی ژاپنی ، می توان انتظار داشت که Nocturne به طور همزمان برای Nintendo Switch و PS4 منتشر شود.

Box Art SMT

در تصاویر منتشر شده از سایت ژاپنی همچنین باکس‌آرت این بازی به همراه یک نسخه کالکتور ادیشن از آن رونمایی شده است.

در سایر اخبار SMT، ما همچنین یک تریلر با نام تجاری جدید برای Shin Megami Tensei 5 را مشاهده کردیم چیزی که طرفداران اختصاصی از زمان عرضه Nintendo Switch در دی‌ ماه سال 95 با اشتیاق منتظر آن هستند. این بازی همچنان عالی به نظر می رسد، به ویژه با این خبر تازه که انتشار جهانی آن را در سال آینده مشخص کرده است. امیدوارم که به زودی خبرهای بیشتری در مورد این موضوع کسب کنیم و آن را با شما همراهان پردیس‌گیم در میان بگذاریم.

همانطور که در بالا ذکر شد، Shin Megami Tensei 3: Nocturne HD Remaster در بهار سال آینده برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود. خریداران ژاپنی این بازی می‌تواند این بازی را برای PS4 و Switch در تاریخ پنجشنبه، ۸ آبان دریافت کنند.