Menu

فیل اسپنسر: توسعه‌دهندگان ژاپنی نقش حیاتی را در خط‌مشی ما بازی می‌کنند

به گزارش پردیس‌گیم، از همان آغاز فعالیت، ایکس‌باکس هیچ‌وقت توفیق چندانی در بازار ژاپن نداشته است و این موضوع بیشتر به خودشان برمی‌گردد.

تلاش آن‌ها برای به دست آوردن بازار ژاپن ناکافی بوده است و مصداق بارز این قضیه سال‌های ابتدایی نسل هشت و XBOX One می‌باشد. در آن مقطع بازی‌سازان ژاپنی و بازيکنان یکی پس از دیگری از این پلتفرم فاصله می‌گرفتند.
این چیزی است که مدیر اجرائی و رئیس ایکس‌باکس فیل اسپنسر نیز بر آن واقفند و بارها گفته‌اند که قصد تغییر شرایط را دارند. در تازه‌ترین مصاحبه اسپنسر با Jeux Video، به این نکته تأکید کرد. فیل اسپنسر گفت که:

"ما به سختی در تلاشیم تا روابط جدیدی ایجاد کنیم، و این پلتفرم را انتخاب اول این‌جور بازی‌ها کنیم. ما در طول سال‌های گذشته میزبان بازی‌های ژاپنی بزرگی در E3 بودیم از جمله، Sekiro: Shadows Die Twice، Devil May Cry 5، Elden Ring و Tales of Arise همگی در مراسم ما نمایش داشته‌اند. درست است که نمایش پیش‌رو یک نمایش E3 نیست ولی ما باز هم میزبان ژاپنی‌ها هستیم.

من می‌دانم که بازیکنان زیادی در سرتاسر جهان مشتاق تجربه عناوین بازی‌سازان توانای ژاپنی هستند. ما می‌دانیم که یک شرکت صاحب پلتفرم ژاپنی نیستیم و نیاز است تا با تعامل بیشتر یک زنجیره اعتماد را بین خودمان و بازی‌سازان ژاپنی ایجاد کنیم.

من بسیار برای نمایش پنجشنبه 2 مرداد ماه احساس غرور می‌کنم، من کارکردن مستقیم با بازی‌سازان ژاپنی را دوست دارم، شما خبرهای بیشتری در این خصوص در آینده خواهید شنید. ما می‌دانیم که کار کردن با بازی‌سازان ژاپنی برای خط‌مشی ما حیاتی است و می‌خواهیم این احساس را به آن‌ها بدهیم که پلتفرم ایکس‌باکس انتخاب مناسبی برای آن‌هاست."

Elden ring

بازی Elden Ring در مراسم پارسال مایکروسافت در E3 به نمایش در آمد و ما تا کنون شاهد اطلاعات زیادی از این بازی نبوده‌ایم، شاید اطلاعات تازه‌ای از بازی در مراسم پنجشنبه مایکروسافت ارائه شود.
خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.