Menu

استودیو Tencent در حال مذاکرات برای به دست آوردن فن آوری های Leyou است

یه گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gematsu، شرکتی از مجموعه‌ی Tencent که در هنگ کنگ مستقر است اعلام کرد که Tencent در حال مذاکره اختصاصی برای به دست آوردن Leyou Technologies است. پیش از این گزارش شده بود که کمپانی Sony برای خرید این شرکت که توسعه دهنده عناوین بزرگی همچون Warframe Digital Extreme و Gears Tactics ، Splash Damag است و همچنین حق و امتیاز نشر Athlon Games در اختیار دارد، قدم پیش گذاشته است اما اکنون به نظر می‌رسد داستان متفاوتی رقم خورده باشد.

اکنون، طبق توافق نامه انحصاری صورت گرفته، Tencent تنها شرکتی است که می‌تواند با Leyou Technologies در مورد مالکیت احتمالی و خصوصی‌سازی این شرکت برای سه ماه آینده مذاکره کند. اطلاعیه‌های ماهانه که پیشرفت احتمالی یک پیشنهاد ممکن یا خصوصی سازی آن را ارائه می‌دهد توسط Leyou Technologies انجام خواهد شد و این روند تا زمانی که اعلامیه‌ای از شرکت Tencent برای ارائه پیشنهاد یا تصمیم خود مبنی بر عدم ارائه‌ی آن ادامه خواهد داشت.

دانیل احمد، تحلیلگر ارشد Niko Partners در بیانیه‌ای گفت: "Tencent به تلاش‌های توسعه جهانی خود با کسب استودیوهایی که باعث افزایش میزان توسعه و پیشرفت آن در حوزه کامپیوتر، موبایل و کنسول برای چین و بازارهای جهانی می‌شود، ادامه می‌دهد. Leyou بخشی از این توسعه خواهد بود زیرا یک شرکت داخلی است که در حال حاضر صاحب چندین توسعه دهنده بازی داخلی و خارج از کشور از جمله 97 درصد از Digital Extreme (توسعه دهنده بازی های ویدیویی کانادایی) است."

"Warframe (Digital Extreme) بزرگترین عنوان Leyou است که 175 میلیون دلار یا 80 درصد درآمد حاصل از آن در سال 2019 ایجاد شده است، این بازی توسط Changyou در چین مجوز گرفته و در WeGame محلی نیز موجود است. نسخه بین المللی جداگانه‌ای نیز از بازی روی Steam وجود دارد. این عنوان نزدیک به 60 میلیون کاربر ثبت نام شده در سطح جهان دارد. همچنین Leyou عناوین بی‌شماری در توسعه دارد، از جمله بازی‌های مبتنی بر IP هایی محبوب مانند Lord of the Rings و Transformers، که می‌تواند در آینده در متنوع سازی درآمد کمک کند."

نظر شما در این خصوص چیست؟