Menu

تماشا کنید: Ys Origin در سال 2020 برای Switch منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gematsu، استودیو Dotemu توسعه دهنده این عنوان اعلام كرد نسخه Switch بازی Ys Origin را در سال 2020 منتشر خواهد كرد. دو نسخه فیزیکی از نسخه Switch از طریق Limited Run Games به عنوان بخشی از معامله توزیع جهانی در دسترس خواهد بود، در حالی که مصرف کنندگان اروپایی نیز از طریق یک شریک اروپایی قادر به انتخاب نسخه‌های فیزیکی استاندارد و کلکسیونر خواهند بود.

Ys Origin برای اولین بار در دسامبر 2006 برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و پس از آن برای Steam در سراسر جهان در ماه مه 2012، برای PS4 در فوریه 2017 ، برای PS Vita در ماه مه 2017 و همنین برای Xbox One در آوریل 2018 معرفی شدند. در اینجا نمای کلی از نسخه Switch بازی توسط Dotemu آورده شده است:

"Ys Origin صاحبان کنسول Switch را با ترکیب هیجان انگیز این سری متمرکز بر مبارزات، پلتفرمینگ و معماهای چالش برانگیز آشنا می‌کند. با مشاهده گیم‌پلی بازی Ys Origin در تریلر رونمایی، به نتایج آزمایشی بسیاری از بازیکنان برای نجات جهان نگاهی بیندازید.

هوادارانی که تصمیم به خرید نسخه‌های محدود Limited Run Games دارند می‌توانند بین نسخه استاندارد و یک نسخه کلکسیونر ویژه انتخاب کنند که شامل یک پوستر، یک کپی فیزیکی از موسیقی متن مهیج بازی و یک کتاب هنری است که صحنه‌هایی از دنیای سورئال Ys Origin را به نمایش می‌کشد و صد البته یک جعبه کلکسیونر منحصر به فرد. این بازیکنان با دنبال کردن Limited Run Games در توییتر می توانند برگه‌های نسخه ویژه و نسخه نهایی خود را حفظ کنند.

Ys Origin به یک شوالیه مشتاق Yunica Tovah و یک جادوگر قدرتمند Hugo Fact می‌پیوندد، دو مبارز که بطور ناامیدی در جستجوی الهه‌هایی هستند که آنها را رها کرده‌اند. این دو باید قبل از اینکه شیاطین قاتل به پناهگاه بشریت در ابرها برسند به آن‌ها رسیده، کمین کرده و آن‌ها را به بهترین نحو سلاخی کنند. Ys Origin با داشتن هزاران لوت قدرتمند، سناریوها و تعامل مشخص بین شخصیت‌ها و همچنین رازهای پنهان مهیج، یک تجربه نقش‌آفرینی عمیق و قانع کننده برای گذراندن وقت خود روی آن را ارائه می‌دهد."

شما را به تماشای تریلر این بازی دعوات می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD- دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه