Menu

Rockstar و Video Games Deluxe روی یک بازی واقعیت مجازی با بودجه بالا کار می‌کنند

به‌نظر می‌رسد استودیوی Video Games Deluxe که پیش از این سابقه کار روی نسخه واقعیت مجازی بازی L.A. Noire را داشته، اکنون سراغ پروژه جدیدی با همکاری Rockstar رفته است. این پروژه جدید یک بازی واقعیت‌ مجازی با بودجه بالا خواهد بود، اما متاسفانه اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته نشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGAMING، پست جدیدی در LinkedIn توسط استودیوی Video Games Deluxe منتشر شده که به شرح زیر است:

"با تکمیل ساخت بازی تحسین شده L.A.Noire: The V.R. Case Files، اکنون برای پروژه جدیدی آماده می‌شویم که یک بازی واقعیت مجازی جهان آزاد جدید با بودجه بالا برای Rockstar است. 2020 هفتمین سالگرد همکاری اختصاصی ما با Rockstar در سیدنی است و بسیار از کار روی این پروژه نوآورانه جدید هیجان‌زده هستیم.

ما برای جایگاه‌های مختلفی مثل برنامه‌نویس ارشد، برنامه‌نویس موتور بازی‌سازی، طراح و انیماتور در استودیو استخدام می‌کنیم. لطفا اگر به کار در این موقعیت‌ها علاقه‌مند هستید یا می‌خواهید با یکی از کارکنان اینجا درباره VGD صحبت کنید، تماس بگیرید."

شاید آن‌ها در حال ساخت نسخه واقعیت مجازی Red Dead Redemption 2 یا Grand Theft Auto V برای کنسول‌های نسل بعدی هستند. بازی Grand Theft Auto V برای کنسول‌های نسل بعدی تایید شده، پس شاید یکی از ویژگی‌های جدید آن وجود قابلیت واقعیت مجازی باشد. البته ممکن است این پروژه، یک بازی کاملا جدید باشد.