Menu

عنوان The Medium از بازی Silent Hill تاثیر پذیرفته است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، وقتی که یک بازی بدون سر و صدا معرفی می‌شود و برای همه جالب و مهیج به نظر می‌رسد همواره سرگرم کننده بوده است ، و فکر می‌کنم این عادلانه است که بگوییم عنوان Medium جدیدترین محصول تیم Bloober Team یکی از این سبک عناوین بود. با رونمایی در رویداد Inside Xbox در ماه می، Medium یکی از عناوینی بود که به صورت انحصاری برای کنسول نسل بعدی Microsoft و رایانه‌های شخصی معرفی شد. تریلر رونمایی این عنوان را می‌توان به خاطر سبک عجیب آن شبح‌وار نامید، و توسعه‌دهنده آن یعنی تیم Bloober Team قصد دارد از سخت افزار نسل بعدی برای ایجاد موارد درگیرکننده و جذاب استفاده کند. اما چه جزییات بیشتری از بازی می‌دانیم؟ خب، به نظر می‌رسد که تیم توسعه هنوز آمادگی لازم را برای انتشار جزییات بیشتر در مورد این موضوع را ندارد، اما از جهاتی، ممکن است جزییاتی مطرح شده باشد.

در مصاحبه با مجله Edge، طراح بازی Wojciech Piejko مختصرا درمورد نقشه و موضوع بازی صحبت کرد، اما به جزییات عمیق‌تر داستان و گیم‌پلی بازی اشاره نکرد. او می‌گوید که چگونه هیچ‌چیز در بازی مطلقا سفید یا سیاه نیست، و قرار گرفتن در نقش یک واسطه‌ی معنوی به شما چشم‌اندازهای جدیدی می‌دهد که در توان افراد عادی نیست. به نظر می‌رسد این تمام قضیه نباشد و هنوز ایده‌های جدید دیگری در بازی شاهد باشیم.

او می‌گوید: " هیچ چیز ساده نیست، هیچ چیز مطلقا سیاه و سفید نیست. بازی کردن به عنوان یک واسطه به شما امتیاز منحصر به فردی فراتر از دسترس افراد عادی می دهد. بنابراین داستان به شکلی ساخته شده است که شما اطلاعات بیشتر و بیشتری را برای همگان فاش می کنید و امیدوارم این دیدگاه شما را در مورد شخصیت‌ها و وقایع دیگر تغییر دهد."

ژاکک زیبا، تهیه کننده این بازی نیز در این مصاحبه شرکت کرد و به تأثیرگذاری بازی اشاره کرد. به طور خاص، وی درباره یك تأثیرگذاری صحبت كرد كه بسیاری از افراد بلافاصله متوجه شباهت آن با Silent Hill خواهند شد. وی اظهار داشت که این بازی و سایر بازی‌های قبلی در این سبک تاثیر زیادی را از این مجموعه می‌گیرند، اما او همچنین می‌گوید که او نمی خواهد The Medium فقط یک نسخه تقلید شده از Silent Hill باشد، بلکه او می‌خواهد این بازی تجربه‌ی جدیدی به همراه داشته باشد. در همین راستا دیده می‌شود که چگونه برخی نقش‌آفرینی های اکشن شبیه سری Souls مستقیما از این مجموعه تاثیر پذیرفته‌اند و بازیکنان نیز پس از تجربه‌ی Medium متوجه شباهت زیاد آن به Silent Hill خواهند شد اما این بازی در کنار این شباهت تجربه‌ی جدید و منحصر به فردی را ارائه خواهد داد.

این اولین بار نیست که این شکل مقایسه‌ها بین این بازی و سری silent Hill انجام می‌شود. همانطور که گفته شد گیم‌پلی این عنوان نیز شبیه به Silent Hill و سایر بازی‌های ترسناک مشابه آن زمان است. ناگفته نماند، آکیرا یاموکا که آهنگسازی سری Silent Hill را بر عهده داشته در بازی Medium نیز وظیفه‌ی ساخت موسیقی بازی را بر عهدا دارد.

عنوان Medium امسال برای Xbox Series X و PC منتشر می‌شود.