Menu

Gamelab 2020 | فیل اسپنسر: می‌خواهیم کاربران Xbox به ساده‌ترین و بهترین روش ممکن به تجربه‌ی بازی‌ها مشغول شوند

در جریان شب دوم رویداد Gamelab 2020 آقای فیل اسپنسر شناخته‌شده‌ترین شخص اکس باکس در مصاحبه‌ای به آینده‌ی گیمینگ پرداخت. به گزارش پردیس‌گیم در جریان این مصاحبه که توسط اسپنسر و Seth Schisel خبرنگار واشنگتن پست جریان داشت، برخی سوالاتِ جالب و حائز اهمیت از مدیر بخش اکس باکس پرسیده شد که می‌توانید هایلات‌های آن را در زیر بخوانید.

اسپنسر در خلال صحبت‌های خود گفت:

"از اینکه در تیم اکس باکس هستم به خودم افتخار می‌کنم، تیم ما اهداف متفاوتی دارد و نمی‌خواهد دنباله‌روی دیگران باشد. ما به دنبال ابتکار، خلاقیت و ساخت محصولات نوآورانه هستیم. ما نمی‌خواهیم همان چیزی که قبل‌تر ساخته شده و بر روی پلتفورم‌های دیگر قابل بازی بوده را بسازیم. مردم به دنبال چیزهای جدید هستند و می‌خواهند با پلتفورم محبوب خود به تجربیات جدید دست یابند. ما نیز در لبه‌ی رسیدن به چنین آینده‌ای هستیم و سالهای پیش رو را درخشان می‌بینیم."

اسپنسر در میان صحبت‌های خود اشارات زیادی به سرویس‌های اکس باکس داشت و گفت:

"همین الان هم برای رسیدن به هدفی که گفته شد، تلاش‌های زیادی کرده‌ایم و فکر می‌کنم Game Pass یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهایمان بوده است. هم‌اکنون مواردی برای کاربرانمان مهیا ساخته‌ایم که پیش‌تر هیچ‌جای دیگری چنین چیزهایی وجود نداشتند."

خبرنگار واشنگتن پست از اسپنسر پرسید که آیا بازی دیگری بجز عنوان آینده‌ی Halo مدنظر داری که برایت محبوب باشد و دلت بخواد بر روی کنسول نسل بعدی اکس باکس تجربه کنی و اسپنسر چنین جواب داد:

"بله دو بازی هستند که واقعا دوست دارم به تجربه‌ی آنها بپردازم. یکی از آنها همانطور که چند وقت پیش در یکی از توییت‌هایم گفته بودم بازی Gears Tactics می‌باشد. در کنار این بازیِ فوق العاده دوست دارم Flight Simulator را نیز بر روی اکس باکس سری اکس تجربه کنم."

او در ادامه‌ی صحبت‌هایش به نتایج مثبت و بازخوردهای خوبی که از کاربران دریافت کرده‌اند اشاره نمود و اضافه کرد:

"ما سعی داریم کاربران اکس باکس به ساده‌ترین و بهترین شکل ممکن به بازی‌هایشان دسترسی داشته باشند. تا جایی که سرویس All Access را امتحان کرده‌ایم رضایت بسیاری از کاربران نشان داده شده و می‌توان این پروژه را ایده‌ای موفق دانست."