Menu

استودیوی Kojima Productions ادعای سایت Gameblog درباره PT و نحوه جدایی کوجیما از Konami را تکذیب کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، استودیوی Kojima Productions رسما ادعای سایت Gameblog درباره PT و نحوه جدایی کوجیما از شرکت Konami را تکذیب کرد.

جی بور، رئیس بازاریابی و ارتباطات جهانی Kojima Productions، در صفحه توئیتر این استودیو نوشت: "Kojima Productions معمولا نظری درباره شایعات و گمانه‌زنی‌ها نمی‌دهد، با این حال می‌توانیم تایید کنیم مقاله تازه منتشر شده در سایت Gameblog.fr قطعا اشتباه است."

به‌طور خلاصه، سایت Gameblog مدعی شد با چند منبع متفاوت که از برنامه‌های کوجیما در آن زمان خبر داشتند صحبت کرده و فهمیده کوجیما از بودجه Metal Gear Solid V ‌دزدیده و آن را برای ساخت PT استفاده نموده که به همین دلیل Konami با او به مشکل می‌خورد.

در ادامه آن مقاله آمده بود که کوجیما در اوج پنهان‌کاری به‌همراه تعداد انگشت‌شماری از همکاران خود PT را می‌ساخت. علاوه بر این، Gameblog مدعی شد رئسای Konami و تقریبا تمام کارمندان آن شرکت از PT و اینکه آن دمویی برای پروژه Silent Hills با حضور نورمن ریدوس و گی‌رمو دل‌تورو بود خبر نداشتند.

Gameblog همچنین افزود Metal Gear Survive دز ابتدا یک DLC برای Metal Gear Solid V بود که کوجیما ایده آن را داد و بازیکنان در آن باید با هیولاهای گودزیلا مانند می‌جنگیدند. در نهایت گفته شد کوجیما حتی تا تاسیس یک شرکت صوری برای اجرای این طرح‌ها پیش رفته بود.