Menu

Marvel’s Avengers War Table |تماشا کنید: سه تریلر از Marvel’s Avengers منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم Square Enix سه تریلر جدید از Marvel's Avengers منتشر کرد. اولین تریلر قسمتی از بخش داستانی بازی را نشان می‌دهد، دومین ویدئو تریلر گیم‌پلی بازی است و سومین تریلر نیز از قسمت co-op بازی است.

در Marvel's Avengers، فردی با نام Kalmala Khan باید عقل، خوش‌بینی و توانایی‌های منحصر به فرد خود را در مورد کشف یک توطئه جهانی و تجدید مجدد قهرمانان خود به کار گیرد تا یک سازمان مخفی جدید یعنی (Advanced Idea Mechanics (AIM را متوقف کند، قبل از اینکه آن‌ها یکی از بزرگترین تهدیدهایی را که زمین تاکنون با آن مواجه شده است را به وجود آورند.

بازی‌کنندگان ابتدا با Kamala جوان روبرو می‌شوند، جایی که Captain America و Iron Man و Hulk و Black Widow و Thor در حال رونمایی از مقر جدید Avengers در شهر San Francisco هستند. این اولین ماموریتی است که Square Enix نمایش می‌دهد. این جشن زمانی که یک اتفاق فاجعه بار می‌افتد و نتیجه‌ای مخرب در بردارد، تبدیل مراسمی کشنده می‌شود. Kamala با Terrigen Mist مواجه می‌شود و خود را دارای قدرت‌های فوق‌العاده‌ای می‌یابد، که برای سال‌ها آن را مخفی می‌کرد.

بازی‌کنندگان این ماجراجویی را به عنوان Kamala Khan و پیداکردن منبع قدرت‌های فوق‌العاده‌اش شروع می‌کنند. همینطور که داستان بازی گسترش می‌یابد، Kamala نقشی ضروری را در بازگرداندن Avengersهای جداشده بر عهده دارد. همینطور که ابرقهرمان‌ها به گروه می‌پیوندند، بازی‌کنندگان باید به تمام قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن‌ها مسلط شوند. همچنین آن‌ها باید تیم Avengers را برای روبروشدن با خطرات در حال افزایش، دوباره بازسازی کنند.

تریلر داستانی بازی همچنین جزئیات بیشتری را در مورد شخصیت اصلی منفی بازی یعنی MODOK در اختیار ما قرار می‌دهد؛ که طرفداران Marvel او را به عنوان جهش‌یافته مصنوعی، بسیار باهوش و رئیس AIM می‌شناسند.

ویدئو گیم‌پلی شخصیت ثور (Thor) را در ماموریت Once an Avenger نشان می‌دهد که به عنوان خدای صاعقه علیه دشمنان خود، با ضربه‌های رعد و برق می‌جنگد و چکش (Mjolnir) خود را به سمت آن‌ها رها می‌کند.

در آخر استودیو Crystal Dynamics اطلاعات کاملا جدیدی را در مورد ماموریت‌های War Zone بازی منتشر کرد که شامل ساختار آن‌ها و اینکه چگونه Avengers وقتی با هم کار می‌کنند، قدرتمندتر می‌شوند، می‌باشد‌. تمام مراحل War Zone تیمی است و هم می‌توان آن را به صورت تک‌نفره یا به صورت co-op تا حداکثر چهار بازی‌کننده تجربه کرد.

این شرکت همچنین تایید کرد بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای کاستوم‌هاست.

این بازی در تاریخ ۱۴ شهریور برای کنسول‌ها و Steam منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید سه تریلر جدید بازی را مشاهده کنید:

تریلر بخش داستانی:

دانلود FULL HD – دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

تریلر گیم‌پلی:

دانلود FULL HD – دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

تریلر بخش co-op:

دانلود FULL HD – دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه