Menu

کارگردان Assassin’s Creed Valhalla به دلیل اتهامات جنسی از کار روی این بازی کناره‌گیری کرد

بعد از اتهمات جنسی، اشرف اسماعیل، خالق بازی Assassin's Creed Valhalla، اعلام کرد از کار روی این پروژه کناره‌گیری می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، اشرف اسماعیل در توئیتر نوشت: "من برای اینکه با مشکلات شخصی خود در زندگی دست‌وپنجه نرم کنم، مجبور به کناره‌گیری از کار روی پروژه مورد علاقه خود هستم. زندگی خانواده و خود من نابود شده است. برای تمام کسانی که از این بابت ناراحت شدند عمیقا تاسف می‌خورم."

او در توئیت بعدی خود افزود: "صدها فرد با استعداد و با اشتیاق در حال ساخت تجربه‌ای برای شما هستند که این مسئله نباید به آن ربط داده شود. من برای همه آن‌ها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم."

IGN با Ubisoft تماس گرفت تا پیگیر شود این موضوع چه تاثیر احتمالی روی روند ساخت Assassin's Creed Valhalla دارد و اینکه آیا کارگردانِ ایده‌پرداز جدیدی جایگزین می‌شود یا خیر. Ubisoft بیانیه فوق را ارائه داد:

"اشرف اسماعیل با درخواست مرخصی بدون حقوق از کار کناره‌گیری کرد. تیم سازنده به ارائه یک بازی عالی در Assassin's Creed Valhalla متعهد است."

در اواخر هفته گذشته چندین اتهام جنسی علیه فعالان صنعت بازی‌های ویدیویی داشتیم که سازندگان و استریمرها هم جز آن‌ها بودند. اشرف اسماعیل هم به داشتن روابط نامشروع و آشکار نساختن یا پنهان کردن وضعیت تاهل خود به افرادی که با آن‌ها قرار عاشقانه می‌گذاشته متهم شده است.

یکی از کاربران در توئیتر بخش‌هایی از پیام‌های رد و بدل شده خود با اشرف اسماعیل را فاش کرد و در آن مشخص بود که اشرف اسماعیل وضعیت تاهل خود را پنهان می‌کرد.