Menu

New Game+ Expo| تماشا کنید: بازی Fallen Legion: Revenants برای PS4 و Nintendo Switch معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم، در جریان مراسم New Game+ Expo شرکت NIS America و سازنده بازی Yummy Yummy Tummy بازی Fallen Legion: Revenants را برای عرضه بر روی PS4 و Nintendo Switch معرفی کردند. بازی دنباله بازی‌های Fallen Legion: Sin of an Empire و Fallen Legion: Flames of the Rebellion می‌باشد.
پیش‌سفارش نسخه ویرایش محدود بازی هم‌اکنون با قیمت 74.99 دلار در فروشگاه آنلاین NIS America موجود است.
این نسخه از بازی شامل محتویات اضافه‌ای چون: نسخه Vanguard Edition بازی، موسیقی بازی به اسم Song of the Fallen World به همراه امضا، کتاب هنری بازی به اسم Lucien's Lost Ledger، کتاب هنری بازی با جلد سخت به اسم Rowena's Battle Atlas و دیگر متعلقات…
توضیحات NIS در مورد بازی:
"در دنیایی مملو از مسمومیت، یک قصر شناور آخرین پناهگاه بشریت است. زمین پوشیده شده از حیواناتی که به خاطر بیماری جهش یافته‌اند، تنها جایی که از این مخمصه به دور است قصر Welkin است. یک سیاستمدار با جذبه به اسم لوسین(Lucien) که در پشت دیوارهای قصر در امان است، به وسیله یک کتاب باستانی، یک نمونه اولیه اسلحه‌ای را می‌یابد که توان تبدیل شدن به یک سرباز با فهم و شعور را دارد. لوسین با همکاری با Rowena، که یک Revenant است و هدفش برگشت به زندگی برای بزرگ کردن فرزندش است، به پیش می‌رود. در ادامه آن‌ها تصميم به برکنار کردن حاکم ستمگر قصر می‌گیرند."
بخش‌های کلیدی:
سرنوشت ساز: با تصمیمات خود سرنوشت قصر و افراد آن را تعیین کنید. با هر جمله زندگی یا مرگ افراد را مشخص کنید.

جنگجویان فرازمینی: با هدایت Rowena، سرعت عمل و مهارت خود را به چالش بکشید. با مبارزات زنده و گروهی از Exemplar به نبرد با دشمنانتان بروید.

دانش ممنوعه: با هدایت لوسین، معجون‌ها و اکسیرهای مختلفی را به کمک دستورالعمل‌های شیمی، درست کنید. با استفاده از مخفی‌کاری و تاکتیک به مکان‌های مختلف قصر بروید و رمز و رازشان را کشف کنید.

بازی مذکور قرار است در سال 2021 میلادی عرضه شود. در پائین تریلر رونمایی بازی را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD دانلود باکیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.