Menu

شایعه؛ نسخه بعدی Batman که توسط WB Montreal ساخته می‌شود Gotham Knights نام دارد

به نظر بخش سرگرمی‌های تعاملی Warner Bros اخیراً دامنه‌ای جدید در رابطه با عنوانی از سری Batman به ثبت رسانده و بر اساس همین ثبت، احتمالاً این بازی جدید Gotham Knights نام گذاری شده. این دامنه اولین بار در 1998 به ثبت رسیده اما در ۲۵ خرداد مجدداً به روز رسانی شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، بر اساس سایت طرفدراری DC wiki، نسخه جدید درباره گروهی از پارتیزان‌های جوان است که توسط Batman و Batwoman ایجاد شده. با اینحال، نمی‌توان نتیجه گیری کرد که شایعه‌های پیشین درمورد Court of Owls همچنان پا برجاست یا خیر.

ماجراهای Batman: Gotham Knights شامل یک سری کتاب کامیک 74 نسخه‌ای می‌شود که از سال 2000 تا 2006 منتشر شده. این کتاب‌ها به دنبال سری محبوب و موفق Batman: Shadow of the Bat ساخته شدند و سپس با خط داستانی "Payback" به عنوان قسمتی از سری Hush Returns به پایان رسیدند. در دنیای این کامیک‌ها، Gotham Knights یا Gotham City Knights اسمی است که چندین تیم ورزشی از آن استفاده می‌کنند. بعد از سری DC Rebirth، نام Gotham Knights اسم گروهی شد که توسط Batman و Batwoman تشکیل می‌شود.

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده Warner Bros. Montréal رهبری توسعه‌ی این بازی را بر عهده دارد. علاوه بر این خبر، گفته شده که تاریخ عرضه می‌تواند همین پائیز سال جاری باشد و از آنجا که از سال 2013 و بعد از عرضه‌ی Batman: Arkham Origins هیچ عنوانی از این استودیو معرفی نشده، این تاریخ اصلاً دور از انتظار نیست.

طبق حدس و گمان‌ها، Gotham Knights احتمالاً شروع کننده سری بازی‌های دنیای DC خواهد بود که مدت کوتاهی پس از عرضه Suicide Squad ساخته‌ی Rocksteady منتشر می‌شود. بعد از سال‌ها انتظار، طرفداران Batman و دنیای DC می‌توانند در مدت زمان کوتاهی شاهد چندین بازی ابرقهرمانی جدید باشند. در آینده منتظر پخش شدن اخبار و شایعات بیشتر در این رابطه باشید.