Menu

CDPR رسما اعلام کرد که ارتقای نسخه‌ی نسل هشتمِ Cyberpunk 2077 به نسل نهم رایگان خواهد بود

یکی از موردانتظارترین عناوین سال جاری که بازی جدید سازندگان The Witcher می‌باشد، Cyberpunk 2077 است. به گزارش پردیس‌گیم، ارتقای نسخه‌ی نسل هشتمی این بازی به نسل نهم کاملا رایگان خواهد بود. پیش‌تر خواندید که FIFA 21 نیز از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد.

اخیرا حساب رسمی CD Project Red در توییتر به این موضوع اشاره کرد و رسما تایید کرد که هر دو کنسولِ PS5 و Xbox Series X از ارتقایِ نسل هشتم به نسل نهم بهره مند خواهند بود. توییت مذکور بدین شرح می‌باشد:

"از اینکه اعلام کنیم Cyberpunk 2077 از قابلیت بکوارد استفاده می‌کند بسیار خرسندیم. نسخه‌ی PS4 شما در روز عرضه می‌تواند بر روی PS5 نیز اجرا شود. همچنین اگر بازی را بر روی Xbox One تهیه کنید نسخه‌ی Xbox Series X به رایگان در اختیارتان خواهد بود."

سازندگان همچنین اعلام کردند که دارندگان نسخه‌ی نسل هشتمی بازی می‌توانند از طریق ارتقای رایگانِ بازی به نسخه‌ی نسل نهمی دست یابند تا از فناوری‌های موجود در هر دو کنسول استفاده نمایند. یکی از کاربران توییتر همچنین از CDPR پرسید که آیا این ارتقای رایگان تنها برای نسخه‌ی دیجیتال کار خواهد کرد یا نسخه‌ی فیزیکی نیز شامل آن می‌شود که سازندگان در جواب گفتند هر دو حالت شامل این ارتقا خواهند شد.

پس از تاخیر دوباره‌ی Cyberpunk 2077، این بازی در تاریخ 28 آبان منتشر خواهد شد.