Menu

EA Play 2020| عنوان FIFA 21 معرفی شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، طی مراسم EA Play یک سری از بازی‌ها برای اولین‌بار به نمایش گذاشته شدند، یکی از این بازی‌ها FIFA 21 بود. متأسفانه، اطلاعات آنچنانی در این معرفی به اشتراک گذاشته نشد. اگرچه، با تریلر هیجان‌انگیزی طرف هستیم. می‌توانید ویدئوی معرفی با حضور امباپه را در انتهای همین خبر مشاهده کنید.

همچنین، در وب‌سایت رسمی هم اطلاعات جالب توجه‌ای منتشر شده است. می‌توانید متن کامل را در این قسمت مشاهده کنید ولی یکی از ویژگی‌های مهم‌تر، استفاده از سیستم هپتیک روی کنترلر PS5 می‌باشد. بعید است که فوق‌العاده از آب در بیاید اما با اینحال، مشتاقیم ببینم توسعه دهندگان چطور از این قابلیت بهره خواهند برد.

علاوه بر این اظهار شده که تیم سازنده تلاش زیادی در رابطه با صفحات بارگذاری در کنسول‌های نسل بعد داشته. البته، عجیب است که تقریباً تمام بازی‌ها تمرکز اصلی خود را روی صفحات بارگذاری گذاشته‌اند. سایر موارد بهبود یافته در نسخه‌ی نسل بعدی تقریباً در گرافیک و فیزیک بهتر خلاصه می‌شود. احتمالاً در ماه آگوست که تیم توسعه شروع به اشتراک گذاری جزیئات بیشتر می‌کند اطلاعات بیشتری به دست خواهیم آورد. ولی خبرهای مربوط به FIFA به همینجا ختم نمی‌شود.

از قرار معلوم FIFA 21 تلاش می‌کند وارد پلتفرم Steam شود. گرچه، همانند بسیاری از بازی‌های EA روی Steam، احتمالاً همچنان نرم‌افزار Origin client را نیاز خواهید داشت. بنابراین، با اینکه نقل مکان FIFA به پلتفرم دوست‌داشتنی استیم قابل ستایش است، مطمئناً آن چیزی نخواهد بود که بازیکنان انتظارش را می‌کشیدند.

به صورت بالقوه بهترین و مهم‌ترین خبر درباره FIFA 21 قابلیتی به نام Dual Entitlementاست. اساساً، با این ویژگی می‌توانید نسخه نسل فعلی خود از FIFA 21 را بعد از لانچ به نسخه‌ی نسل بعدی ارتقاء دهید. همچنین، پیشرفت‌های بازیکن درUltimate Team و Volta نیز قابلیت انتقال خواهند داشت. متأسفانه، نمی‌توانید کارتان را روی PS4 شروع کنید و بعد به Xbox Series X منتقل شوید، یا بلعکس. با این وجود، خبر اینکه لازم نیست به خاطر تغییر نسل پیشروی خود را از دست بدهید اتفاق خوبی است.

دانلود HD – دانلود SD

Full Screen

سری جدید FIFA برای PC، PS4 و Xbox One در جمعه، ۱۸ مهر ۱۳۹۹. منتشر خواهد شد. سپس، در ادامه به PS5 و Xbox Series X می‌آید. طبق معمول، نسخه‌ی Nintendo Switch هم یک Legacy Edition خواهد داشت که فقط یک به روز رسانی در تیم‌ها محسوب می‌شود.