Menu

[به روزرسانی] بازی Crash Bandicoot 4: it’s About Time در راه است

به گزارش پردیس‌گیم، سازمان رتبه بندی بازی‌های تایوان بازی معرفی نشده Crash Bandicoot 4: it's About Time را برای PS4 و XBOX One رده‌بندی کرد. بازی توسط استودیو Toys for Bob که عنوان Spyro Reignited Trilogy را ساخته، توسعه یافته است.

در پائین توضیحات همراه رده‌بندی را خواهیم خواند:
"کراش در حال استراحت و گشت گذار در جزیره خودش در زمان 1998 است، که به یک‌باره یک ماسک اسرارآمیز پنهان شده در غار Lani-Loli را پیدا می‌کند. ماسک پیدا شده یکی از ماسک‌های کوانتومی است که از قضا Aku-Aku (ماسک همراه کراش) را می‌شناسد! با بازگشت این ماسک کوانتومی و ظاهر شدن شکاف کوانتومی در کنار قهرمانان ما، آن‌ها شجاعانه تصمیم گرفتند که با عبور از این شکاف کوانتومی به زمان‌ها و ابعاد تازه‌ای سر بزنند و فردی که مسئول این اتفاقات است را متوقف کنند. "

Crash Bandicoot 4

عکس فاش شده به همراه اطلاعات!

ناشر بازی شرکت اکتیویژن امروز شروع به نمایش تیزر نسخه جدید Crash Bandicoot کرد و حتی بعضی از خبرنگاران خبر دریافت یک پازل 200 تکه را دادند که به ماسک معرفی شده در نمایش تبلیغاتی 2019 پلی‌استیشن 4 اشاره می‌کند.

بروزرسانی: سازنده بازی Spyro Reignited Trilogy و Crash Bandicoot N.Sane Trilogy یعنی استودیو Toys for Bob، در واکنش به اطلاعات فاش شده اخیر پیامی را در توئیتر منتشر کرد. پیام منتشر شده بدین شرح است: "تقریباً زمانش رسیده. منتظر اطلاعات بیشتر از بازی جدید ما در تاریخ دوشنبه 2 تیرماه باشید!"

با توجه به این پیام و نزدیکی مفهوم آن به اسم بازی فاش شده، اینطور به نظر می‌رسد که بازی را تأیید کرده‌اند. احتمالاً بازی قرار است در مراسم Sumer Game Fest در همان تاریخ دوشنبه 2 تیرماه رونمایی شود. خبر رونمایی در Summer Game Fest را آقای دنیل احمد (Daniel Ahmad) که از افراد مطلع صنعت می‌باشد، نیز در طی توییتی تأیید کرده است.
با توجه به عکس لو رفته از بازی، اینطور به نظر می‌رسد که بازی برای Nintendo Switch عرضه نمی‌شود. همانطور که در جریان هستید، در گذشته بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy ابتدا برای کنسول PS4 و سپس برای Xbox One و Nintendo Switch عرضه شد. بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled هم که همزمان برای هر سه کنسول عرضه شد. اما تا بدین جا عرضه این بازی جدید برای Nintendo Switch مشخص نیست.

شایان ذکر است که با توجه به عکس مذکور ظاهراً نسخه Xbox Series X نیز تأیید شده است ولی در مورد عرضه برای PS5 هنوز خبری در دسترس نیست.
خب باوجود اینکه تا الآن اطلاعات بیشتری از دنباله بازی Crash Bandicoot در دسترس نیست، اما اگر شایعه‌ها درست باشد، نیازی به صبر بیشتر نیست و به زودی شاهد معرفی بازی خواهیم بود. حال جدای از عرضه دنباله محبوب بازی Crash Bandicoot این نکته نیز قابل تصور است که انتظار دنباله مورد انتظار Spyro باشیم. مخصوصاً با توجه به اینکه هر دو مجموعه Crash Bandicoot و Spyro در این نسل بازگشت شکوهمندانه داشته‌اند. منتظر اخبار تکمیلی باشید عزیزان.

خب دوستان، نظرتان چیست؟ از طرفداران این بازی خاطره‌انگیز هستید؟ نظرتان در مورد اطلاعات این نسخه چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.