Menu

PC Gaming Show | با نمایش تریلری از بازی Project Wingman رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب‌سایت dualshockers، عنوان Project Wingman یک بازی اکشن جدید سبک dogfight است که در PC Gaming Show 2020 نمایش داده شد. در این رویداد همچنین یک تریلر هیجان انگیز و امیدوارکننده از بازی منتشر شد که توانست رضایت بازیبازان را بدست بیاورد. Project Wingman توسط استودیو Sector D2 در حال توسعه و توسط Humble Games منتشر خواهد شد.

Project Wingman قول یک گیم‌پلی خالص، خاص و منحصربه فرد را می‌دهد و در صورتی که طرفدار عناوین شبیه‌ساز باشید شما را راضی خواهد کرد. این بازی با سرعت زیادی انجام می شود و دارای محیط‌های متنوعی است. این بازی همچنین شامل سلاح‌های آینده‌نگرانه مانند سلاح‌های زمین‌گرمایی خواهد بود. چه در نقش یک خلبان جنگی باشید که نیاز به سرعت، دقت و مهارت کافی در استفاده از منابع دارد و چه با داشتن موشک‌های دوربرد وظیفه داشته باشید هواپیماهای دشمن را سرنگون کنید، بازی همه چیز را به شما می‌سپارد تا خود را به عنوان یک خلبان بامهارت اثبات کنید.

ماموریت‌ها و حالت‌های مختلفی در بازی دردسترس خواهد بود. نکته قابل توجه وجود حالتی به نام Conquest Mode است که از عناوین نقش‌آفرینی الهام گرفته شده است. بازیکنان نه تنها باید هواپیمای خود را ارتقا دهند بلکه باید یک ارتش مزدور از این هواپیماها نیز بسازند و از این راه درآمد کافی کسب کنند. فرماندهان و خلبانان قدرتمند دشمن در راه شما خواهند ایستاد. شما در هنگام انجام ماموریت ها باید با موجی از آن‌ها روبه‌رو شده و مهارت خود را به چالش بکشید.

این بازی در تابستان امسال از طریق فروشگاه Steam برای یارانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

دانلود با کیفیت SD- دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه