Menu

Summer of Gaming | تاریخ انتشار Stronghold: Warlords با نمایش تریلری مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، عنوان شبیه ساز و استراتژی Stronghold: Warlords در تاریخ 29 سپتامبر مصادف با 8 مهرماه از طریق شبکه‌ی استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی دارای بخش چند نفره نیز می‌باشد. در نمایش IGN Expo بود که بخش جدید چنده نفره به نمایش درآمد و پی بردیم که بازیکنان می‌توانند در گروه‌هایی دو نفره و همراه با یکدیگر، به ساخت و ساز و همچنین محاصره‌ی دشمنان بپردازند.

آقای Nick Tannhail مدیر بازاریابی استدیو Firefly در صحبت‌هایی خاطر نشان کرد:

"بخش مولتی پلیر به شما اجازه می‌دهد که همراه با دوستان‌تان به مقابله با دیگر بازیکن‌ها یا هوش مصنوعی بپردازید. اما نکته‌ی جدیدی که در این خصوص وجود دارد اینجاست که شما می‌توانید با همکاری یکدیگر بر روی یک قلعه کار کنید. برای مثال یکی از بازیکنان می‌تواند تمرکز خود را بر روی اقتصاد و پیشرفت‌های مالی بگذارد و در عین حال بازیکن دیگر هم بر روی تقویت نیروهای نظامی وقت بگذارد. همچنین در هنگام محاصره ی قلعه‌ی دشمن، یکی از بازیکنان می‌تواند تله‌ها و راه‌های استراتژیک برای شکست دشمن تدارک ببیند و دیگری با حمله‌ی مستقیم حواس آنان را پرت کند."

Stronghold: Warlords بازیکنان را به شرق دور می‌برد. جایی که شما با تمدن‌های چین، ژاپن، مغول و دیگر نظام‌ها سر و کار خواهید داشت. این بازی در تاریخ 8 مهرماه به شکل جهانی عرضه می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از Workshop استیم قلعه‌ها و نقشه‌های مورد علاقه‌ی خود را بسازید.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD
تماشا در حالت تمام صفحه