Menu

PC Gaming Show 2020 | بازی Persona 4 Golden برای PC منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم بازی Persona 4 Golden که قبلا برای PlayStation Vita منتشر شده بود، حالا نسخه PC آن بر روی فروشگاه Steam منتشر شد.

در طی رویداد PC Gaming Show که امروز برگزار شد، Atlus اعلام کرد عنوان دوست‌داشتنی Persona 4 Golden را برای PC عرضه می‌کند. این بازی به طور اختصاصی در فروشگاه Steam منتشر شده است و نسخه پایه آن با قیمت ۲۰ دلار و نسخه digital deluxe با قیمت ۲۵ دلار به فروش می‌رسد. این نسخه علاوه بر خود بازی شامل یک artbook دیجیتالی و یک نسخه دیجیتالی از موسیقی متن بازی است که شامل ۹ قطعه می‌باشد و شاید بهترین بخش خبر این است که Persona 4 Golden هم اکنون در Steam قابل اجرا است.

این بازی در سال ۲۰۱۴ بر روی PlayStation Vita منتشر شد اما خود آن نیز نسخه بهبودیافته نسخه اصلی Persona 4 بود که در ابتدا بر روی PS2 در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. برای اولین بار است که Persona 4 Golden بر روی پلتفورمی غیر دستی منتشر می‌شود و در طی سال گذشته دومین بار است که Atlus تصمیم گرفته که بازی‌هایش را برای PC منتشر کند؛ خیلی کم پیش آمده‌است که این سازنده و ناشر بازی‌های ویدئویی در طول تاریخش، این تصمیم را گرفته باشد. در ابتدای سال ۲۰۱۹، بازی Catherine برای PC و در فروشگاه Steam منتشر شد.

در نسخه PC این عنوان شما با گرافیک HD و بهبودیافته و نرخ تصویر متغیر مواجه می‌شوید که البته دو پیشرفت مشخص در این بازی است. به علاوه، برای لذت بیشتر طرفداران بسیار این بازی، صدای شخصیت‌ها به زبان ژاپنی در دسترس است و اجازه می‌دهد که شما فقط زیرنویس را به زبان انگلیسی داشته باشید. در نسخه Vita این ویژگی وجود نداشت و این برای اولین بار است که صدای ژاپنی به غرب می‌آید.

دانلود FULL HD – دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه