Menu

عنوان Grand Theft Auto V برای کنسول نسل نهمی Sony منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gematsu، شرکت Rockstar Games در نیمه دوم سال 2021 Grand Theft Auto V را برای PS5 منتشر خواهد کرد. دارندگان کنسول نسل نهمی Sony با اجرای Grand Theft Auto V، به صورت رایگان به بخش آنلاین بازی نیز دسترسی خواهند داشت.

جزییات بیشتر توسط سایت PlayStation منتشر شده:

" Grand Theft Auto V با ترکیبی از داستان‌های اکشن سه جنایتکار بسیار متفاوت در تلاش برای زنده‌ماندن در دنیای مدرن شهر Los Santos همراه با یکی از عمیق‌ترین و متنوع‌ترین تجربه‌های آنلاین همچنان هیجان بازیکنان را از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌کند. اکنون با فروش بیش از 130 میلیون نسخه‌ای بازی، ما مفتخریم که اعلام کنیم Grand Grand Theft Auto V در نیمه دوم 2021 به PlayStation 5 می آید.

Grand Theft Auto V برای PlayStation 5 طیف وسیعی از پیشرفت‌های فنی، ارتقاء بصری و پیشرفت عملکرد را به منظور بهره‌گیری کامل از سخت افزار قدرتمند کنسول ارائه می دهد و این بازی را زیباتر و واقعی‌تر از همیشه جلوه می‌دهد. برای اجتماع گسترده و پر جنب و جوش بازیکنان Grand Theft Auto Online در سراسر جهان، سفر به دنیای همیشه در حال تحول این بازی در پلی استیشن 5 نیز ادامه خواهد یافت و شامل محتوای اضافی و انحصاری برای بخش آنلاین این کنسول خواهد بود.

همچنین، نسخه جدید و مستقل Grand Theft Auto Online نیز در طول سه ماه اول به طور انحصاری برای دارندگان PS5 به طور رایگان در دسترس خواهد بود. از امروز، همه اعضای PlayStation Plus در PS4 تا هنگام عرضه‌ی بازی بر روی PS5 هر ماه مبلغ 1،000،000 دلار در بازی دریافت می كنند که در مدت 72 ساعت به حساب Maze Bank بازیبازان واریز می شود."