Menu

شایعه: Batman جدید در تابستان معرفی و زودتر از آنچه که فکر می‌کنید عرضه خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم به نقل از Wccftech طبق گزارشی که به تازگی در درون وبسایت Game Reactor منتشر شده است نسخه‌ی جدید Batman که چندین سال است که به دست استودیوی Warner Bros. Montreal در دست ساخت قرار دارد در درون تابستان معرفی شده و زودتر از آن چه که مردم فکر می‌کنند منتشر و عرضه خواهد شد.

با استناد بر گزارشی که به تازگی در درون وبسایت Game Reactor منتشر شده است نسخه‌ی جدید Batman که چندین سال است که به دست استودیوی Warner Bros. Montreal در دست ساخت قرار دارد در درون بازه‌ی زمانی تابستان معرفی خواهد شد؛ ظاهراََ Warner Bros قصد داشت تا با ادامه دادن به سکوت و افزایش میزان هیجان و اشتیاق طرفداران و منتظران نسخه‌ی جدید Batman این عنوان را در کنفرانس خودشان و در درون E3 امسال معرفی کرده و بالاخره از آن رونمایی کند اما به واسطه‌ی شیوع ویروس کووید 19 (یا همان COVID 19) مجبور به ایجاد تغییراتی در برنامه‌هایشان شدند، این طور که به نظر می‌آید معرفی و رونمایی از نسخه‌ی جدید Batman در درون تابستان کاملاََ قطعی است و همچنین نسخه‌ی جدید Batman زودتر از آن چه که مردم فکر می‌کنند منتشر خواهد شد.

در درون گزارش وبسایت Game Reactor آمده است که:

"متاسفانه شیوع ویروس کووید 19 Warner Bros را مجبور کرد تا برنامه‌ها و نقشه‌های خود را متوقف کرده و از برگزاری اولین کنفرانس‌شان در بازه‌ی زمانی E3 و نمایش دادن نسخه‌ی جدید Batman که طرفداران مدت‌هاست در انتظار رونمایی از آن هستند دست بکشند، اما تمامی این‌ها به این معنا نیست که ما نسخه‌ی جدید Batman را در بازه‌ی زمانی تابستان امسال مشاهده نخواهیم کرد.

ظاهراََ نقشه‌ی Warner Bros همچنان این است که نسخه‌ی جدید Batman را طی چند ماه آینده به ما نشان داده و بالاخره آن را معرفی کند و من (شخص نویسنده‌ی این گزارش) شک دارم که شایع شدن ویروس کووید 19 و / یا اعتراضات ایجاد شده در خصوص جان سیاه پوستان در آمریکا (اعتراضات Black Lives Matter در آمریکا) تغییری در درون آن ایجاد کرده و یا ایجاد کند، همچنین خود نسخه‌ی جدید Batman نیز قرار است تا زودتر از آن چه که شما ممکن است فکر کنید عرضه و منتشر شود."

طبق شایعات منتشر شده نسخه‌ی جدید Batman یک ریبوت نرم و سطحی از سری بازی Batman Arkham استودیوی Rocksteady خواهد بود و همچنین قرار است تا آغاز کننده‌ی یک جهان منسجم از بازی‌های جهان DC (نام اصلی: DC Games Universe) باشد؛ همچنین قرار است تا پس از عرضه و انتشار نسخه‌ی جدید Batman استودیوی Warner Bros. Montreal شاهد بازی‌ای دیگر از یکی از شخصیت‌های DC که توسط استودیوی Rocksteady ساخته شده است باشیم و پس از آن نیز یک عنوان نسل بعدی‌ای از شخصیت Superman را مشاهده کنیم.

نویسنده‌ی این گزارش ادامه داد:

"نسخه‌ی جدید Batman استودیوی Warner Bros. Montreal قرار است تا آغاز کننده‌ی یک جهان منسجم از بازی‌های جهان DC باشد که چگونه بودن این جهانِ منسجم همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ مدت کمی پس از عرضه‌ی نسخه‌ی جدید Batman استودیوی Warner Bros. Montreal در درون فصل پاییزِ امسال قرار است تا شاهد بازی‌ای نسل بعدی از یکی از شخصیت‌های DC از سوی استودیوی خالق و سازنده‌ی سری بازی Batman Arkham یعنی استودیوی Rocksteady باشیم؛ از این جا به بعد فعالیت‌های Warner Bros تیره و تار و مه آلود می‌شود (به معنای نامشخص بودن برنامه‌های Warner Bros از این نقطه به بعد)، منابع می‌گویند که یک بازی نسل بعدی از شخصیت Superman در درون Warner Bros نیز در حال توسعه یافتن است اما نه از سوی استودیوی Rocksteady، تا به این لحظه چیزی در این مورد (از سوی منابع) تایید نشده است."

همچنان تا معرفی و رونمایی رسمی از نسخه‌ی جدید Batman مدت زمانی باقی مانده است اما اگر قرار باشد تا نسخه‌ی جدید Batman در اواخر امسال یعنی سال 2020 منتشر و عرضه شود احتمالش وجود دارد که یک عنوان میان نسلی (اصطلاح انگلیسی: Cross Generation) باشد و هم برای نسل 8 و هم برای نسل 9 کنسول‌ها منتشر و عرضه شود.