Menu

تماشا کنید: بازی Alwa’s Legacy در تاریخ 17 ژوئن منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم، استودیو Elden Pixels اعلام کرده است که Alwa’s Legacy، جانشین بازی تحسین برانگیز 8 بیتی را با الهام از Alwa's Awakening، در تاریخ 17 ژوئن با قیمت 13.99 OG / 17.99 $ / 14.99 یورو در Steam و GOG عرضه می کند. نسخه Nintendo Switch بازی نیز به‌زودی منتشر خواهد شد. پس از نجات زمین Alwa به دنبال وقایع بازی اول، Zoe قصد دارد به خانه خود بازگردد. با این حال پس از بیدار شدن، او خود را در ابتدای ماجراجویی خود با جهانی می بیند که احساسی ناهمگون و در عین حال آشنا برای او به‌همراه دارد. برای بازگشت به خانه، او باید به ساكنان این سرزمین اسرارآمیز كمك كند و دوباره آن را از نفرینی مرموز كه به نظر می رسد سرزمین را فرا گرفته، نجات دهد.

با استفاده از وسایل جادویی Zoe، بازیکنان برای حل پازل های خطرناک و شکست هیولاهای بزرگ، باید سرزمین Alwa را جستجو کنند. موارد جدید و یک سیستم ارتقاء شخصیت به شما امکان می دهد playstyle فردی خود را با محوریت مهارت‌های تهاجمی، دفاعی یا اکتشافی طراحی کنید. با استفاده از ارتقاهای جادویی، مسیرهای جدید را می توان یافت. همچنین با وجود مکان‌هایی برای صعود، حباب‌هایی برای جابه‌جایی و همچنین استفاده ار رعد و برق برای حمله به عمق این دنیای به هم پیوسته غیرخطی خواهید رفت. اما مراقب باشید، واکنش‌هایی سریع برای عبور از اتاق های چالش برانگیز و در عین حال جلوگیری از تله های ناخوشایند و گرفتگی‌ها لازم است. در طول این ماجراجویی، شما با همه نوع شخصیت‌های جالب از طریق سیاه چال‌های خطرناک دیدار خواهید کرد، و در هنگام تلاش برای نجات سرزمین از انقراض، اسرار باور نکردنی را کشف می کنید.

بازی Alwa’s Legacy از گذشته‌ی خود درس گرفته و این بار ژانر metroidvania را کامل می کند، پر از معما برای حل، سیاه چال‌ها برای اکتشاف، آیتم‌های جادویی برای به دست آوردن و اسرار باستانی برای کشف. با استفاده از تصاویر الهام گرفته‌ی 16 بیتی، که زیبایی هنر پیکسل کلاسیک را با جلوه‌های بصری جدید مانند سیستم روشنایی واقع گرایانه و اصول طراحی مدرن بازی ادغام می کند، Alwa's Legacy یک تجربه بازی بی‌انتها و بی‌نقص را ارائه می دهد.

این دومین بازی Elden Pixels پس از ادای احترام آن‌ها به ماجراهای کلاسیک 8 بیتی، یعنی بازی Alwa’s Awakening است که از این بازی از سایت‌های Rock, Paper, Shotgun, Nintendo World Report, Nintendo Enthusiast نظرهای مثبتی دریافت کرد. طرفداران آنقدر این بازی را مورد تحسین قرار دادند که Alwa’s Legacy در Kickstarter با 924 پشتیبان که مبلغ 250،000 برای توسعه بازی به دست آوردند، تأمین مالی شدند. اگرچه در این بازی در همان جهان با همان شخصیت اصلی نسخه قبلی مواجه هستیم، Alwa’s Legacy دنباله مستقیمی برای Awakening Alwa نیست، بلکه یک تجربه مستقل است که همه‌ی بازیکنان می توانند از آن لذت ببرند.

مایکل فورسلیند طراح استودیو Elden Pixels گفت: "تصمیم برای ورود تمام وقت به توسعه بازی Alwa’s Awakening بسیار رضایت بخش بوده است. Alwa’s Legacy بازی بزرگی است که ما همیشه می‌خواستیم از آن با درخت مهارت، طراحی مراحل بیشتر و گرافیکی زیبا در حالت 16 بیتی استفاده کنیم. ما همه‌چیز را برای ساختن Alwa’s Legacy در بهترین حالت ممکن قرار داده ایم. پس از پشتیبانی همه جانبه هواداران ما نمی‌توانیم برای تجربه‌ی این عنوان توسط آن‌ها منتظر بمانیم."

شما را به تماشای تریلر رسمی بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت HD-دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه